Heb net mn vrijwel nieuwe C70 opgehaald en ook deze rijdt weer ge-wel-dig (met Polestar tuning BTW

Een ding mis ik nu al enorm: Wat ik nu al enorm: de geweldige Dynaudio set die in mijn vorige auto zat. Nu heb ik het maar te doen met een High Performance (wat echt helemaal niet zo High is, BTW). Ongunstige kantelfrequenties en zwaar ondermaatse autoriteit in het laag. Vooral de stem van de routegids dreunt als een gek door de auto. Heel onplezierig. Helaas is de toonregeling hier lang niet zo uitgebreid als die van Premium Audio.
Desgevraagd blijf ik verhalen horen dat in mijn 'nieuwe' auto niet zomaar een Premium ingebouwd kan worden. Maar toch, vormgeving, deurindeling en bediening zijn identiek, (zelfs de oude CD wisselaar is overgezet). Mijn vermoeden is dat de D-klasse audioversterker nauwelijks kan afwijken van die van Dynaudio.
Wie met veel kennis van zaken kan mij verder helpen: Waar zitten de audio componenten precies, hoe complex / tijdrovend is het nu echt om mijn auto alsnog te voorzien van Premium Audio? En is alles te programmeren op de huidige CanBus?
Hoor graag,
Piet