DAB+ samen met getinte ramen

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Millimetervreter.
5th Gear member

Ik ben ook niet zo'n onwijze audiofiel maar zit nog in een A4 limousine met B&O, dat is echt volledig anders.
Een goede bass is eigenlijk moeilijk in een auto zonder klankkast. In de A4 ligt de basspeaker in de gehele hoedenplank en is de kofferbak de klankkast, het B&O in een avant klinkt ook al een stuk minder.

Maar inderdaad geluid is persoonlijk en ik vond het verschil in geluid de € 1000,-- niet waard :)
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Aatje50
1st Gear member

Ik dank jullie allen voor de inbreng, mijn leasemaatschappij heeft inderdaad de door mij gewenste dab en getinte ramen besteld. Ook ik heb gekozen voor een HK set in mijn aankomende wagen. Ben benieuwd, ergens in mei moet de geboorte zijn.
XC40 T5 business pro onyx black 19’’ dubbel Aero Spaaks glossy black Lounge pakket Climate pakket, lightning, powerseats, verwarmde voorruit, getint glas Exterior styling kit.

V60 Hybrid, hybrid technology line, premium audio met dab+,roofrails zilver, getint glas, exterior styling kit, kleur seashell
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”