Led lampjes als kentekenverlichting

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
j-peters
Starter

Hallo, weet iemand welke led lampjes je kunt plaatsen als alternatief bij de kentekenplaat verlichting?
Ik probeer mijn PIH een persoonlijk tintje te geven. Ben begonnen met de elandjes dat staat cool.
Nu wil ik graag van die xeon achtige led lampjes in de kentekenplaat verlichting.

Wil mijn canbus-netwerk niet in de stress jagen, vandaar mijn vraag.

Ben trouwens zeer content met mijn D6, ondanks alle andere berichten op het forum.

Groet, Jan
J-Peters, Almere
V60 PIH '13 MY2014, PowerBlue, 18"IXION, diverse opties.
V70 D5, 2005, lichtblauw, 185PK, 6-bak, SoftLeder, RTI
V70 D5, 2002, 163PK, donkerblauw
jtb81
3rd Gear member

Ik heb led-lampjes van Pilot geplaatst met canbus terwijl dat voor mijn auto niet nodig is. Ze werken zonder problemen en geven op een goede manier wat witter en feller licht.
Volvo V50 2.4 elan (2004) high performance audio, family line, AP coilovers, 18 inch pegassus summer, 18 inch A-Design winter, volvotune, R-Design stuur, xenon, privacy shades, mmmi, parrot.
Millimetervreter.
5th Gear member

Het is al een wat ouder topic, maar zijn hier te koop, ook voor je binnenverlichting.Ik heb dit jaren teru ook voor mijn A4 gedaan, ging toen keurig netjes.
http://www.hypercolor.de/index.php?k=480&lang=eng
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Ben W
2nd Gear member

Indien je 5w met T10 aansluiting lampjes hebt zou je ook Phillips bleu vision gloelampjes kunnen monteren. Geven mooi licht en gaan langer mee dan die ledjes vind ik persoonlijk.
V50 T5 Polestar gekieteld en mét handbak!
X4er0
2nd Gear member

Als kentekenverlichting heb ik 6000K Philips 12V C5W 38mm LED gebruikt.

Ik wil mijn interieurverlichting ook in zijn geheel vervangen maar weet niet welke lampen ik moet kopen, het enige wat ik wel weet is dat ik minimaal 2x T10 nodig heb.

Heeft iemand alles vervangen en indien ja, kan je mij en ons voorzien van alle type lampen die ik moet aanschaffen hiervoor?
ruffie
3rd Gear member

Ik gebruik die van autostyle, zoals genoemd in dit topic: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=1318280
XC60 MY14.5 (maart 2014) T5 Summum GT8 Caspian Blue Metallic 20" Avior / Driver Support Line - Family Line - Luxury Line - Scandanivian Line - Security Line - Business Pack Connect | Foto's
Millimetervreter.
5th Gear member

X4er0 schreef: Als kentekenverlichting heb ik 6000K Philips 12V C5W 38mm LED gebruikt.

Ik wil mijn interieurverlichting ook in zijn geheel vervangen maar weet niet welke lampen ik moet kopen, het enige wat ik wel weet is dat ik minimaal 2x T10 nodig heb.

Heeft iemand alles vervangen en indien ja, kan je mij en ons voorzien van alle type lampen die ik moet aanschaffen hiervoor?
Zie hierboven, de complete set
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
X4er0
2nd Gear member

Milimetervreter. schreef:
X4er0 schreef: Als kentekenverlichting heb ik 6000K Philips 12V C5W 38mm LED gebruikt.

Zie hierboven, de complete set
Had ik al bekeken maar daar worden de type lampen niet doorgegeven, dashboardkastje heb ik al vervangen door een philips led en wil de rest ook vervangen door dezelfde type led. 6000K is wit licht ipv blauw en de duitse webshop verkoopt 6500K.

Ik denk dat ik de lampbehuizing maar gewoon eraf haal en de lampen 1 voor 1 bekijk, zodra ik alle info heb post ik het hier wel.
Millimetervreter.
5th Gear member

Ik heb deze vraag al eens in een ander topic gesteld, maar weet iemand of er led interieur verlichting in een V60 PIH R-Design zit?
Er zit wel lichtpakket twee op.
Laatst gewijzigd door Millimetervreter. op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Lakfluisteraar.
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”