Misschien bedoelde Red-Dragon dat de eerste fase het verfraaien van zijn V50 was en de volgende stap Volvotune.snorremans schreef: De auto op de foto is een fase II ipv. fase I![]()
Zo heb ík dat opgevat.

Was dus zijn fase niet 'phase'...
Andries.
Misschien bedoelde Red-Dragon dat de eerste fase het verfraaien van zijn V50 was en de volgende stap Volvotune.snorremans schreef: De auto op de foto is een fase II ipv. fase I![]()
Dankje.m1karabijn schreef: mooie velgen man
dat staat de auto goed
bij mij was de ECU ook geblokkeerd maar Obbe heeft hem voorzichtig open gemaakt en getuned
is jouw V50 ingevoerd? misschien uit Belgie
Je startpost bewerken, daarin kan je je titel veranderenRed-Dragon schreef: Iemand enig idee hoe ik de titel van het topic kan wijzigen?
Dankje! Dat is nog simpel ookfredhead schreef:Je startpost bewerken, daarin kan je je titel veranderenRed-Dragon schreef: Iemand enig idee hoe ik de titel van het topic kan wijzigen?
marcelrood schreef: Ik ben van mening dat jullie v50 er fantastisch uit zien. Lekkere sportief.
Zit vaak op youtube filmpjes te bekijken van volvo's. Gaaf wat sommige hebben gedaan.
Ik hoop dat ik de foto's goed heb toegevoegd, maar deze v50 vond ik erg bijzonder.
Of het lekker rijdt is wat anders maar ik wilde het even delen.
Ps is er wel eens een volvo v50 meting geweest?
Je kan een systeem kopen waarbij je standen kan laten instellen, dat is best prijzig... maar vaak kan je achter en voor met een knop verstellen... je kiest dan zelf het aantal bar in de balgen...Dennismaurice schreef: Ja, met Airride kun je de wagenhoogte naar behoefte hoger of lager instellen. Het is vergelijkbaar met de luchtveringssystemen op o.a. Range Rover Vogue's.