omdat ik een 2.4 Bifuel rij en deze volgens sommige tuners niet kon worden opgewaardeerd naar de originele 170 kp van het blok
heb ik Obbe eens gevraag of hij het wel kon, dat was geen probleem volgens hem
dus ben ik langs geweest en de Volvo is veranderd in een VolF

het koste wel wat werk want de chip moets verwijderd worden en een andere erin gesoldeerd
een klusje waarbij ik hem niet op de vingers moest kijken vanwege de concentratie die het kost om al die kleine chipvoetjes weer vast te solderen
nadat het "kantoorwerk"gedaan was starte Obbe de wagen weer en zei "ga maar even een rondje rijden"
er werdt helemaal niet over betalen o.i.d gepraat, voor hetzelfde geld was ik met de noorderzon vertrokken

ja ik ben wel een heel slecht mens hoor ....
maar het was werkelijk een verademing, niet dat de 140 pk ondermaats was
maar hij rijdt nu vloeiender , en trek beter op en door
een beters wagen terug gekregen
hierna met een grijns van oor tot oor weer teug gegaan naar Fahrenheitstraat 9 in Elst ( daar zitten Obbe en Dennis nu )
van Ina een certificaat en 2 stickers gekregen, nou ja gekregen, zeg maar in ruil voor 225 euries
met garantie van 2 jaar
en zeer tevreden naar huis gegaan, op de snelweg , met 1 oog op flitsmeister , eens het verschil geprobeerd tussen gas en benzine, maar op beide brandstoffen rijdt de wagen perfect , geen inhoudingen meer tijdens het optrekken , die merkte ik voorheen wel eens een klein beetje ( kleine schokjes )
het brandstof verbruik ga ik nu vergelijken met voorheen, dat kan even duren, ik rij er eerst een tankje of 3 door voordat er een vervolg komt