Start/stop bij parkeren V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
V40-4ever
2nd Gear member

Of deuren op slot gaan kun je instellen
Start stop werkt perfect
Regensensor werkt slecht, dwz wist als ik geen druppel zie en wist niet als ik geen hand voor ogen zie
Ik vond het ook onhandig dat regensensor na iedere start geactiveerd moet worden, maar vind het een goed punt wat hierboven genoemd wordt dat hij nu tenminste uit blijft als de wissers vastgevroren zitten
Laatst gewijzigd door V40-4ever op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Poolrev
5th Gear member

V40-4ever schreef: Regensensor werkt slecht, dwz wist als ik geen druppel zie en wist niet als ik geen hand voor ogen zie
Dit kan je heel goed beinvloeden door met de interval te spelen. Ik heb die nu zo staan dat dit wat jij nu beschrijft, niet meer gebeurd.
Joh@n
3rd Gear member
Contacteer:

Poolrev schreef:
Dit kan je heel goed beinvloeden door met de interval te spelen. Ik heb die nu zo staan dat dit wat jij nu beschrijft, niet meer gebeurd.
Ik heb het geprobeerd, maar helaas blijf je met die interval spelen. Ik zou het prettiger vinden als hij gewoon doet wat hij moet doen, maar helaas zijn er maar weinig regensensors die dat doen. Ik heb het pas 1x meegemaakt. De cruise control is niet ideaal maar ik ben er aan gewend inmiddels.
'17 Skoda Octavia 3 FL 1.6TDi DSG Style Business - Afbeelding Voorheen: '14 V40 D4 Momentum / '11 Golf 1.2TSi Highline / '07 Leon II 1.9TDi
Plaats reactie

Terug naar “V40”