Raamsnorren Volvo S80 2000

Plaats reactie
VolvoS80Leder
Starter

Goedemorgen,
Ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn recent aangekochte auto.
Het betreft een Volvo S80 uit 2000 (geen nieuwe auto maar wel van 1e eigenaar gekocht). Het betreft een 170 pk benzine uitvoering met full options.

Het probleem: De raamsnorren zijn op alle deuren uitgedroogd en aan het afbrokkelen. Nieuw zijn ze wel te verkrijgen via de dealer maar deze vraagt 40 euro p/s. 160 euro totaal voor 4 deuren, en dat is dan zelfs ex eventuele montage. Vind ik persoonlijk best prijzig.
Ik heb ook al een aantal sloperijen in de buurt afgebeld, maar die hebben de raamsnorren ook niet liggen.

Zijn er bij jullie andere oplossingen bekend hoe dit op te lossen? Ik zat aan een rubberen strip plakken over de huidige raamsnorren.
Maar nou weet ik niet wat voor rubber het beste te gebruiken, welke lijm etc, of eventueel een compleet andere oplossing.

Hopelijk kent iemand dit probleem en kan mij hierbij helpen. Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt.

Groet,
Dima
Fenrirsol
1st Gear member

Helaas zit ik met precies hetzelfde probleem. Als ik ze vind zal ik je op te hoogte brengen. Ik ben zelf wel op zoek naar een uitvoering van chroom.
Maurits@Parts4Swedes
Forumsponsor
Contacteer:

Er zijn verschillende types, afhankelijk van chassisnummer. Bij Parts 4 Swedes met forumkorting.
Genuine Volvo - There is no Substitute.
www.Parts4Swedes.nl
Plaats reactie

Terug naar “S80”