ik ben nu al een tijdje lid van dit mooie forum en er moet wel wat van mijn hart.
dit is geen betoog tegen Volvo Dealers in het algemeen maar ik heb wel bedenkingen zoals een aantal forum leden de Dealers als een soort van de alles weter van Volvo te beschouwen
je hebt goede piloten,goede chauffeurs,goede monteurs en van dit alles heb je ook lui die van hun vak niets verstaan.
dus nu kom je voor een aankoop keuring bij een Volvo monteur die er niets van bakt je een k*t verhaal verteld jij koopt die auto en jij hebt een groot probleem
ff een voorbeeldje,mijn Volvo trilde bij optrekken dus bij druk op de assen ik naar de Volvo dealer waarna een monteur heeft gereden hij constateerde de trilling en ik zei hem misschien de aandrijfassen? welnee dan krijg je een ander gevoel
Ok ik ben een leek hij gestopt stuur naar rechts gedraaid hij kon geen afwijking vinden maar de stofhoezen bij mijn wielen waren wel gescheurd dus bij de APK werd de auto niet goed gekeurd
kortom na contact met Dennis van Volvoservice bleek het toch de aandrijfassen te zijn.
inmiddels is de auto APK gekeurd en de keurmeester kwam geen enkel scheurtje of scheur in de stofhoezen
tegen.

nogmaals er zullen nu mensen reageren dat de dealer de beste en de alles kunner van onze Volvo is en dat betwijfel ik ten zeerste wel de duurste