Dit weekend heb ik gemerkt dat mijn gps-stem een beetje aan een spraakgebrek lijdt...
Ze maakt van de U steeds een A.
Brussel = Brassel
Centrum = Centram
...
Op zich niet echt een groot probleem, want vind de GPS navigatie op zich wel duidelijk, maar voor dit geld verwacht ik toch een foutloos systeem...
Nog iemand dezelfde ervaring?
dyslectie
- Helspie
- 2nd Gear member
Volvo XC60 II inscription T5 2018, maple brown, blond moritz leder interieur, Bowers and Wilkins,...
2015 XC60 D3 MAN Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Winter Pack, Business Motion Pack, Family Pack,Light Pack, Versatility Pack, Geïntegreerde uitlaat, Panoramisch Schuifdak, 20" Candor
2015 XC60 D3 MAN Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Winter Pack, Business Motion Pack, Family Pack,Light Pack, Versatility Pack, Geïntegreerde uitlaat, Panoramisch Schuifdak, 20" Candor
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Zotezien heb je de Limbargse variant.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Ik rijd op dit moment nog in een Audi A4 met het meest uitgebreide navigatiesysteem, als je deze dame ( die niet te vervangen is) hoort praten ben je blij met deze lichte afwijking
Het is geen antwoord op je vraag maar misschien verzacht het je leed iets
.

Het is geen antwoord op je vraag maar misschien verzacht het je leed iets

Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
- Helspie
- 2nd Gear member
Dealer vandaag gecontacteerd.
Ze stellen voor om eens te kijken of er een oplossing kan gevonden worden in een update.
Blijkbaar hadden ze nog maar een gelijkaardige melding gehad, maar dat heeft zichzelf opgelost (????).
Ze stellen voor om eens te kijken of er een oplossing kan gevonden worden in een update.
Blijkbaar hadden ze nog maar een gelijkaardige melding gehad, maar dat heeft zichzelf opgelost (????).
Laatst gewijzigd door Helspie op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo XC60 II inscription T5 2018, maple brown, blond moritz leder interieur, Bowers and Wilkins,...