In onze S60 uit 2001 is sinds een tijdje iets geks aan de hand. Het linker info-display is sinds kort volledig uitgeschakeld. Er wordt dus niets meer weergegeven, geen km-stand, geen dagteller en ook de term "cruise" (in het geval van het inschakelen van de cruisecontrol) wordt niet meer weergeven.
Nou hebben we eerder gehad dat het hele dashboard uitviel. Dat is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost door ETS in Oosterhout (een bekende met Volvo's). Dus daarom weer contact opgenomen met ETS. Hij gooit het op een kapot lampje. Nou schat ik de kennis van ETS hoog in, maar dit display wordt toch niet verlicht door één enkel lampje?
Dashboard S60 - display van km-stand geeft niets meer weer
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
heb ik ook gehad, zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de schuld zijn van een kapot lampje. Was er zelf ook verbaasd over maar na monteren van een nieuw lampje was alles weer zichtbaar.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- Starter
Neem nu maar aan dat het klopt wat Frans zegt, ik heb voor een paar weken geleden mijn boordcomputer (?) door hem laten repareren, allerhande storingen op het dashboard, lampje "Groot licht" brandde niet, display gaf rare texten en blokjes,een reparatie die de dealer zou rond de €800 kosten, kon niet goedkoper, was wel schrikken voor een normaal laag modaal gepensioneerd man, want hij zou vernieuwd moeten worden, geinformeerd bij ETS, eerste instantie wat cynisch, dacht dat is weer zo een beun de haas, want zou hij voor €165 doen, met levenslang garantie !! Wat verder geneusd op het forum, alleen maar positieve berichten !! Afspraak gemaakt, vlak bij de autoweg, dus geen gezoek, gastvrij ontvangen ,koffie ,een hoop Volvo lectuur op tafel en voor ik het wist was ik alweer met een prima functionerend dashboard op weg naar huis, alle lampjes vernieuwd, schoongemaakt, lijkt wel nieuw !!! Durf ik van harte iedereen aan te raden !!