Peveo schreef:
Oja, en als iemand een tip heeft hoe ik mijn TV schermpjes kan monteren aan de stoelen.....want dat lukt me niet meer met de klemmen die meegeleverd zijn.
Deze zijn alleen geschikt voor hoofdsteunen met twee stangen....
die schermpjes dat is inderdaad even wat anders, dit komt door de vorm van de hoofdsteun.
ik heb het ook opgelost met klittenband, gewoon bij de hobbyzaak.
Nissan QQ 1.6 black FWD 2008
BMW 520i lci e60 RWD black 2009
VOLVO V70 D5 FWD AUTOMAAT VENETIAN RED PEARL 2002 verkocht
VOLVO V70 D5 AWD GEARTRONIC MISTRAL GREEN METALLIC 2002 verkocht
AUDI 80 CS 1.6 FWD AUTOMAAT KALAHARI BEIGE 1985
Vandaag automaat laten flushen door Ger Stolk in Uden die me voorzag van de nodige informatie omtrent mijn V70.
Weer wat geleerd vandaag.
Ben zeer te vreden over de service en verrichte werkzaamheden en reed heeeeeel anders weer naar huis dan toen ik naar Uden reed.
Ger vertelde me dat ik met 179.000 op,de teller prima op,tijd was om de bak te flushen en dat de bak geen problemen had, dat was tof om te horen.
Nog toffer was mijn rit naar huis want wat een verschil, soepeler en soms merkte ik niet dat de bak aan het schakelen was.
Ben er zeer content mee.
Nog een beurt , andere sloffen eronder en voila, een geweldige v70.
Nog een beetje twijfel over de distributie riem waarvan acte in een ander topic maar ik kan dus best stellen:
Nog een kleine update over mijn 3 weken oude v70.tenminste , zolang heb ik hem nu.
Inmiddels is dus de automaat geflushed door GS Powerflush en heb ik er al weer wat km mee gereden.
Schakelen gaat over het algemeen zeer smooth maar heel soms , heel som merk ik wel een schokske, een kleintje maar.
Wel nog een klonk bij het in D zetten als de motor koud is, maar dat zal wel zo horen..
verder, de grootste verrassing: Nieuwe sloffen!!
Nu heeft hij Michelin Primacy 3 gekregen en wat een verschil zeg.....
Ik heb ze op 2.7 opgeblazen en wat rijd de auto nu soepel .....wat een verbetering vergeleken met de Uni Royals (voor) en Bridgestones(achter) die hij eerst had .
trilde eerst het stuur en trok de auto naar rechts, boem dat is over en rijd hij super strak en rustig.
Mijn Bosch vakgarage heeft hem eens goed bekeken en stelt ook dat het een prima bak is maar melde wel dat bij het vervangen van de remblokken voor ook de schijven vervangen moeten worden..
oeps, kleine schrik...
maar melde dat dat pas over 30.000 km hoeft.......lachen....
Eerste beurt is pas over 6500 km , dus ik kan nog even vooruit.
Al met al , ik heb een geweldige V70 onder de bips en ik verspil op dit moment liters benzine doordat ik telkens maar wat ga rond rijden, zo lekker gaat hij..
Misschien software matig de pk's maar aanpassen want ik begreep dat dat ook kan. dus van 140 naar 170 pk, lijkt me wel lekker.
Ach 186.000 pas gelopen, als nieuw. Ik kan je garanderen dat die de 419 gaat halen daar staat die van ons nu op uit 2000 en die doet nog probleemloos. Tjah moet de automaat jaarlijks bijvullen, maarja daar ga ik geen keerringen meer van repareren. Dus lekker rijden, en dat hikje van P in D is normaal, heb nog nooit een automaat gehad die dat niet had, zelfs nieuwe automaten hebben t. Een ding waar ik me aan stoorde, mn 960 had een slome stand en sport stand. In de slome stand kon je gewoon per ongeluk de kick down aanraken zonder dat die in de toeren schoot, is bij de v70 toch wel wat meer met je voet spelen.
Volvo 460 1.8 GLE 1994 (02-07)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)