@ssdroog:
Misschien een beetje off-topic, hoewel ik dezelfde problemen heb met een 64 GB stickje (Kingston Data Traveler Micro, lekker klein). Hij doet het op zich wel, mits FAT 32 geformatteerd, maar bestanden die later bij worden geschreven, en de hoeveelheid data boven de 32 GB brengen, zijn niet meer te lezen!
Ik zat al te denken om een 32 GB stick te kopen, maar als jij geen problemen hebt met die 128 GB Kingston dan lijkt me dat ook wel wat. Ik neem aan dat je er ook meer dan 32 GB op hebt staan?
En hoe zit het met de tijd om de stick te indexeren? Altijd als ik wegrij duurt het al gauw tot 2 minuten eer ik zelf een nummer kan kiezen, omdat hij nog aan het indexeren is. Hij speelt ondertussen wel braaf de laatst geselecteerde, maar zelf zoeken is er in het begin nog niet bij. Is dit ook een gevolg van incompatibiliteit of komt dat door de grote capaciteit van de stick?
USB 3.0 64GB Werkt niet!?
- ssdroog
- 2nd Gear member
Ik wil morgen wel even kijken hoe hij geformatteerd is en hoeveel er precies opstaat. Maar heb jij wel Sensus Connect? Je hebt namelijk een 2013 V60 zie ik in je signature...
Dat probleem met indexeren heb ik nooit op gelet maar ook nooit last van gehad in ieder geval.
Dat probleem met indexeren heb ik nooit op gelet maar ook nooit last van gehad in ieder geval.
Volvo V60 D2 MY2014.5 Powershift Summum, Black Sapphire Metallic, Pandora velgen, Business Pack Connect, Winter Line, Scandinavian Line, DAB+
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Beetje laat maar toch; het merk USB waar je geen problemen mee zult hebben is KINGSTON...problem solved. USB 2.0 MSDOS FAT32
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Plug n Play...volrossen met muziek en =beng=...ready to play!