Ik vrees met grote vrezen..... denk het niet. Volvo NL heeft de specs van de auto nog niet vrij gegeven bij de Lease Maatschappijen. Die komen pas eind van de maand. Dus of met de Mondeo naar Zweden of met een voorloper..... Het is helaas niet anders.E.T. schreef: onmeunig mooi Han, gaat het allemaal lukken voor de zomervakantie![]()
![]()
Dan snap ik 'm helemaal en groot gelijk. Hoelang is de levertijd? Veel plezier met de voorpret!Hans oet Twent schreef: wel het zit zo....
Een groot deel vd km maak ik in het buitenland.D4 stond buiten kijf. De 400NM auf der Deutsche Autobahn en met de Fendt erachter zal dat een genot zijn. De D3 heeft hetzelfde vermogen als mijn Mondeo nu. 320NM, dat gaat goed hoor maar soms net ff te weinig. Over een jaar zal het gevoel wellicht hetzelfde zijn....De kleur is verplicht Donker Blauw. Dynamic met een verlaagd onderstel en zwarte accenten ipv chroom is wel erg duuster. Classic is ruim uitgerust. Geen leer en geen Poppenkast dashboard nou ja so what. Zwart stuur met zwarte bekleding is ok. Daarnaast heb ik neutrale 17" gekozen. de 50+ gadget vond ik gewoon een heerlijke optie. Evenals de parkeer sensoren voor en achter. DAB+ in een opwelling aangekruist omdat ik het in de nieuwe Ford Mondeo prachtig vond klinken.
Wanneer ben je tevreden.... Ik ben er zo enorm blij mee en dus dik tevreden.
Ehh Hallo... Die Six Pack heb ik nog steeds hoor. No doubt about it. Is op dit moment alleen een beetje verstopt achter mijn Fat Pack....wim de jong schreef:De tijd van de "six pack" ligt ook al achter me.... ik ga nu voor een fustje !![]()
Ach, op zekere leeftijd lever je vaak je Six Pack in voor een Fat Pack of je moet wel heel fanatiek gaan trainen.Hans oet Twent schreef:Ehh Hallo... Die Six Pack heb ik nog steeds hoor. No doubt about it. Is op dit moment alleen een beetje verstopt achter mijn Fat Pack....wim de jong schreef:De tijd van de "six pack" ligt ook al achter me.... ik ga nu voor een fustje !![]()
![]()