De proefrit gaat goed komen, de powerknop weten we te vinden...Milimetervreter. schreef:
@Skyline 737 Gaaf die proefrit, niet vergeten de powerknop te gebruiken af en toe...........kijk even of jij die schroeven in het dashboard ziet waar Fast en Ketelapper over schrijven, ik zag ze niet toen ik erin zat.![]()
Krijg je er één met acc? Dat vond ik fantastisch werken bij de V60!
Veel plezier, ik ben benieuwd naar je bevindingen Ton! Ik ben niet thuis, ik ben een Focus RS in een glascoating aan het zetten![]()
Gaat het nog lukken dit jaar dan??

De algehele indruk van de V60 in de showroom is in ieder geval al top, zowel van binnen als buiten. De elektrische (sport)stoelen zijn een heerlijkheid. We zullen er zeker aan kunnen wennen.

Wel had deze V60 de schoonheidsfoutjes wat betreft de aluminium omlijsting om de ramen die niet netjes aansluiten. Een V60 buiten had dit weer niet. Ik zou dit even goed bekijken bij aflevering als ik jou was. Onacceptabel wat mij betreft, maar wel op te lossen blijkbaar, want het kan wel netjes zitten.
Die schroeven heb ik wel gezien, maar dat was puur omdat ik er naar op zoek ging na de opmerking van Fast en ketelapper. Als je normaal achter het stuur zit en je kijkt naar de tellers, dan zie je deze helemaal niet, dus ik snap het 'probleem' niet en kan me er dus ook totaal niet aan storen. Sowieso ben ik niet van plan om mijn zoektocht naar een nieuwe op het AF te zetten, wekt alleen maar dit soort 'afkraaksels' op jammergenoeg ipv dat men blij voor je is, uitzonderingen daargelaten.
Acc even ervaren.
Nick is op dit moment even in NL voor een korte periode, dus vandaar de proefrit (hij loopt stage in China). Dan kunnen we dit toch even samen doen en uitzoeken. Ik weet eigenlijk nog niks concreets of het allemaal wel gaat lukken dit jaar. Ben er wel mee bezig en verwacht snel duidelijkheid. Wel is het inmiddels duidelijk dat mocht het nog lukken dit jaar en mocht het ook een hybride worden, dan is de V60 eigenlijk vrijwel de enige auto die ik ook zou willen. Dus een proefrit kan nu zeker geen kwaad.
C-klasse valt af (niet meer te krijgen dit jaar en te weinig actieradius). A3 E-tron, Golf GTE, Outlander etc. vind ik allemaal (ook) te klein (of een te grote stap terug) of te lelijk. Passat doet me helemaal niets en de GTE komt te laat aldus de VW dealer. Voor de rest vrijwel geen keus. Blijft dus over de V60. Ziet er goed uit, mooie techniek, voldoende actieradius voor mij en blijft goed leverbaar dit jaar. Dat plaatje klopt gewoon. We zijn dus benieuwd hoe het rijdt. Verwacht dat dit wel goed komt..

Mocht de proefrit dus bevallen en de lichten gaan vanuit m'n werkgever op groen, dan is de V60 zonder twijfel zo besteld. We zijn erg benieuwd.
Succes met de Focus!