Vandaag las ik in het maandblad "management team" dit stukje:
V70 compleet
over op Edition
De Volvo V70 blijft, ondanks het feit dat de wagen al zes jaar met slechts enkele opfrisbeurten op de markt is, een trekker in de klasse van de ruimtemonsters. In de strijd om het marktaandeel (momenteel 45 procent in deze klasse) stapt Volvo over op nog slechts vier uitvoeringen: de nieuwe drie Edition, Edition Classic en Edition Sport en de bestaande R AWD. De modellen zijn allemaal wat opgepimpt en de goedkoopste Edition kost 29.330 euro, 5915 euro minder dan het vorige instapmodel
http://www.mt.nl/article.jsp?rubriek=14 ... 1051&pnr=1
Ik geloof er niets van, maar als het inderdaad waar is zullen er nog heel veel V70's verkocht gaan worden! 20% korting........
Te mooi om waar te zijn, prijsverlaging van de V70
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het is een uitbreidng van het al meer dan 3 jaar bestaande Edition pakket als uitfasering van het huidige model..
Volvo for life
Heel goed!
Wel wat minder voor de waarde in 2e hands markt! Voor wie het aan gaat!
Toch goed voor mij en andere 2e hands kopers.
Wel wat minder voor de waarde in 2e hands markt! Voor wie het aan gaat!
Toch goed voor mij en andere 2e hands kopers.

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Nee, deze zijn er vanaf € 39.330,-- gewoon een (dom) foutje van managementteam, tikkie naief van sommigen om dat meteen maar voor "waarheid" aan te nemen.Marcel schreef:Maar voor minder dan 30.000 euri een nieuwe V70???
- V70R-obert
- 3rd Gear member
Die 'waarheid' waar je het over hebt kun je makkelijk ombuigen in 'argwanend' Volgens mij werd het niet echt serieus genomen....