Zijn er ook erkende 'powerflush-bedrijven' in Noord-Holland? Het liefst in de Kop van Noord-Holland. De bedrijven die steeds genoemd worden zitten over het algemeen in het zuiden of midden van Nederland.
Groeten,
Jan Willem
Spoelen automaat
- Carfreak
- 7th Gear member
Net de Kroon Oil powerflush laten doen door Autoservice Meijerink in Wierden. Standaard met 15 liter en reinigingsmiddel. Kosten 293 euro.
Voor Volvisten in Twente een goed adres!
Voor Volvisten in Twente een goed adres!
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
-
- 1st Gear member
Voor het geval er mensen zijn die dezelfde klacht hebben als ik zal ik even een update geven:
Afgelopen vrijdag bij Gery Slot van GS Powerflush geweest om de B4 cover te laten vervangen (een kapotte ring veroorzaakt nl schakelproblemen tussen de 2e en 3e versnelling. Bij de V70 serie uit 2001 een veel voorkomend probleem trouwens)... Het was even een rotklus om hem los te krijgen maar toen hij eenmaal los was viel het kapotte ringetje er uit. . Een nieuw ringetje ging er gemakkelijk in. Even opnieuw de automaat in leren en hij schakelt weer als nieuw!!!!!!.....Super blij!!!!!.... Geweldig dat er nog echt vakmannen als Gery zijn!!
Niet normaal eigenlijk dat je bij bijna elke garage (en Volvo dealer) te horen krijgt dat je automaat op is en je een nieuwe moet aanschaffen of je bak moet laten reviseren voor duizenden euro's terwijl je ook voor een paar tientjes klaar kan zijn!!!!... Dus mijn advies is om je niet zomaar te laten afschepen, maar zoek eerst naar andere veel goedkopere mogelijkheden die veelal op deze mooie site te vinden zijn!!
Afgelopen vrijdag bij Gery Slot van GS Powerflush geweest om de B4 cover te laten vervangen (een kapotte ring veroorzaakt nl schakelproblemen tussen de 2e en 3e versnelling. Bij de V70 serie uit 2001 een veel voorkomend probleem trouwens)... Het was even een rotklus om hem los te krijgen maar toen hij eenmaal los was viel het kapotte ringetje er uit. . Een nieuw ringetje ging er gemakkelijk in. Even opnieuw de automaat in leren en hij schakelt weer als nieuw!!!!!!.....Super blij!!!!!.... Geweldig dat er nog echt vakmannen als Gery zijn!!
Niet normaal eigenlijk dat je bij bijna elke garage (en Volvo dealer) te horen krijgt dat je automaat op is en je een nieuwe moet aanschaffen of je bak moet laten reviseren voor duizenden euro's terwijl je ook voor een paar tientjes klaar kan zijn!!!!... Dus mijn advies is om je niet zomaar te laten afschepen, maar zoek eerst naar andere veel goedkopere mogelijkheden die veelal op deze mooie site te vinden zijn!!
- Opelman
- 2nd Gear member
Beetje late reactie, maar zijn de meeste automaten dan versleten bij 275k km? Of ligt dat ook aan net onderhoud (tijdig nieuwe olie). Ik denk namelijk aan aanschaf van een V70NN met automaat (D5 of D3) met km-stand rond de 230k km. Ben ik dan na 45k km dan al aan de beurt...?evert65 schreef: mag ik even aanhaken?
de wagen heeft 3 ton gelopen, tussentijds is dus wel een keer de olie "ververst"
maar zo tegen de 275D km zijn de kleppen (zuigertjes) van je brein versleten daardoor klapt de bak
bij op of terug schakelen in z'n 2 of 3
laat een ervaren transmissiemonteur even een rondje met je wagen rijden als de kleppen van het brein versleten zijn
dan helpt spoelen ca 350km en ben je weer terug bij af.
als de kleppen versleten zijn gaat een revisie van het brein ca 1000 euro kosten
informeer maar eens bij varioclean , startrans of peter achten afh van waar je woon
laat autrans links liggen
Gr. Chiel
Volvo V50 2.0d Momentum MY05 (weblog/foto's)
Opel Corsa D 1.2 Innovation - 2008
Opel Vectra C SW 1.9 CDTi Cosmo - 2005
Opel Vectra C sedan 1.8-16V Comfort - 2003
Opel Astra sedan 1.6 GL - 1999
- evert65
- 6th Gear member
nee, dat hoeft niet het is geen product eigenschap, maar een kwaaltje dat vaker voorkomt dan normaal
laat km maar flushen, om de 80.000km dat is goed voor de levensduur van het brein
wij hebben het over de "N", hoe het met de kwaltieit van de "NN" zit weet ik niet
laat km maar flushen, om de 80.000km dat is goed voor de levensduur van het brein
wij hebben het over de "N", hoe het met de kwaltieit van de "NN" zit weet ik niet
Laatst gewijzigd door evert65 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
keep calm!, your randomizer is running
- Opelman
- 2nd Gear member
Oké, helder. Vandaag even bij Te Wierik in Ommen geweest voor een ritje met een D5 automaat, die zei ongeveer hetzelfde.
Laatst gewijzigd door Opelman op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Chiel