Merk verder nog verschil in die aanwijzing tijdens rijden?WhiteVolvo schreef: Ik heb inderdaad ook dat het display per 5km omhoog springt sinds de laatste beurt.
Wellicht dat je zelfs verder kunt op een accu lading?
Zelfde verhaal na de software update.Jeroen schreef: Heb ik ook een paar keer last van gehad, ook na de beurt een paar weken terug.
9 van de 10 keer gaat het goed.
Heb sinds de beurt ook dat als je het contact aanzet er niet in 1 keer 50km staat bij de accu maar dat deze 0 naar 50 omhoog gaat 5-10-20-30-40-50
Hier ook geen verschil in meer afstand e.d.eriksc schreef: Zelfde verhaal na de software update.
Merk verder geen verandering.
Hee, dat heb ik ook sinds kort! Ik had het nog niet gekoppeld aan de 60K beurt van onlangs, maar het begon idd wel na die beurt.RoaldH schreef: Na de update heb ik last van een trillende achteruitrij camera![]()
Er schijnt een CAM update te zijn die alle software vervangt van de camera.IkeV70 schreef:Hee, dat heb ik ook sinds kort! Ik had het nog niet gekoppeld aan de 60K beurt van onlangs, maar het begon idd wel na die beurt.RoaldH schreef: Na de update heb ik last van een trillende achteruitrij camera![]()
Het probleem is er niet altijd, maar al meerdere keren gezien. Ik ga er zeker even mee terug .