lint schreef: Dat is behoorlijk aan de prijs, tegen die tijd maar eens de afweging maken.
Maar wel meer dan de moeite waard. Heb net een verlenging van een jaar gedaan. Eigenlijk spijt dat ik er niet meteen 2 jaar van heb gemaakt.
lint schreef: Dat is behoorlijk aan de prijs, tegen die tijd maar eens de afweging maken.
Standkachel programmeren voor de volgende ochtend, Priceless.IkeV70 schreef:Dat is dus de vraag. Wat van VOC vind jij precies meer dan waard wat je ervoor betaalt?Silver_R schreef: Maar wel meer dan de moeite waard.
Werkt niet tijdens het rijden. Ik denk dat dit daarom van beperkte waarde is wanneer je auto gestolen wordt.Silver_R schreef: Track & Trace, oftewel klasse 5 alarm, exact kunnen zien waar de auto staat. Was nodig volgens de verzekeringsmaatschappij. Niets achteraf inbouwen, gewoon origineel af fabriek, geweldig.
Waarschuwing svoor open schuifdak en schuifdak sluiten werkt bij mij niet via VOC. Onhandig, dat is juist het onderdeel dat ik vaak open laat staan (toen het nog niet regende), of gewoon vergeet te sluiten 's avonds.Silver_R schreef: Kunnen controleren of de auto is afgesloten, ramen en schuifdak dicht, super. Ik heb nl wel eens het idee dat ik het vergeten ben. Kan ook via de sleutel controleren maar slechts binnen een bepaalde afstand.
Mee eens.
Nee nee, ze heeft de vinger gelijk op de Pure mode geklikkerd!Paul schreef: Over die laadpaal had ik nog niet eerder gehoord.
Maar als jouw vrouw nu rond rijdt met te weinig diesel en die voorverwarming het niet doet. Dan weet je dat de motor gewoon aanspringt bij temperaturen onder de volgens mij 16 graden.