Hallo medeforummers,
Na 2 jaar abstinentie komt er over twee weken weer een mooie Zweed op mijn deel van de oprit.....(de C30 van mijn vrouw is er al die tijd gebleven.....).
Het inleveren van mijn S80 twee jaar geleden bij de ontslagnam bij mijn toenmalige werkgever, deed pijn in het hart, omdat ik toen bij mijn toen nieuwe werkgever een nog lopend leasecontract met een een Audi A5 Sportback "in de maag gesplitst kreeg" .
Enkele weken geleden ben ik benaderd door mijn oude werkgever om terug te keren en daarmee keer ik ook terug bij Volvo.
Het wordt een V60 PIH gezien het voordeel dat er belastingtechnisch aan vast zit; anders had het wellicht een XC 60 geworden. Ik heb zelfs nog even gedacht aan een BMW 5.
Jammer genoeg kon ik hem niet helemaal configureren zoals ik hem het liefst gehad had; de leasemaatschappij heeft er een aantal op voorraad en deze configuraties zijn niet aanpasbaar, m.u.v. trekhaak.
Het wordt dus een zwarte V60 PIH Summum met zwart leer, security line en winter line.
Ik hoop hier veel nuttige tips op te doen om de PIH zo goed mogelijk te gebruiken en er net zo veel plezier van te hebben als van de andere Volvo's die ik tot nu toe heb gereden....
Terug naar Volvo!!!
- hans98
- 4th Gear member
Kweenie of je een laadpaal krijgt bij werk/thuis maar het kan wel slim zijn om een laadkabel erbij te "regelen" Mennekes - Mennekes of Mennekes - Schuko (gewoon stopcontact), anders zit je meteen tegen kosten aan te hikken als je de auto hebt.
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
Filseteerd.....

“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat.
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge