Voorstellen en V50 vraagjes
-
- 1st Gear member
Het resultaat is geweldig. Het geld wat minder.
Ze zijn de hele middag bezig geweest. Bij een 1.6 duurt het wat langer. Hij rijdt nu fantastisch, wat een vermogen ineens en ik ben nu af van dat stomme stotteren bij constante snelheden.
Helaas nog wel een motorstoring nu. De EGR wil niet meer dicht, daardoor moet er toch een nieuwe in van 200 euro ex plaatsen. Daarna weer software matig dicht zetten. Dikke tegenvaller. Maar hoop Erna een lekkere motor te hebben die even niks meer hoeft.
Het is even wat geld, maar resultaat is meteen aanwezig. Verbruik hou ik in de gaten vanaf nu, maar bij rustig rijden denk ik dat hij ook wel zuiniger is geworden.
Aanrader!
Ze zijn de hele middag bezig geweest. Bij een 1.6 duurt het wat langer. Hij rijdt nu fantastisch, wat een vermogen ineens en ik ben nu af van dat stomme stotteren bij constante snelheden.
Helaas nog wel een motorstoring nu. De EGR wil niet meer dicht, daardoor moet er toch een nieuwe in van 200 euro ex plaatsen. Daarna weer software matig dicht zetten. Dikke tegenvaller. Maar hoop Erna een lekkere motor te hebben die even niks meer hoeft.
Het is even wat geld, maar resultaat is meteen aanwezig. Verbruik hou ik in de gaten vanaf nu, maar bij rustig rijden denk ik dat hij ook wel zuiniger is geworden.
Aanrader!
-
- 1st Gear member
Weer terug van Volvotune. Omdat ik alleen autobaan heb gereden, 180km heen en 180 terug heb ik nog niet veel ondervonden van de extra power, maar het vlotte inhalen als ik de cruisecontrol weer opzet valt wel op. Ik heb ook de roetfilter laten verwijderen en de software laten aanpassen zodat er geen foutmelding gegeven wordt. De technieker maakte me ook duidelijk dat er een lek was aan een injector. Dat is dus echt balle, ik heb vorige week 300€+ betaald in de Volvo garage voor dat euvel te repareren. Nu moet ik weer naar de garage om te reclameren. Ik begin heel sterk te twijfelen aan de competentie van mijn officiële Volvo garage.suban schreef: Ben benieuwd naar het resultaat!
Het is een hele investering maar hopelijk loont het zich.
mvg
Dirk