Ik zal me later even introduceren in het daarvoor bestemde deel. Sebastiaan is de naam, 30 jaar, vader van 3 kinderen en gelukkig getrouwd.
Ik heb afgelopen zaterdag een MY04 MY2005 V50 2.4i summum geartronic aangeschaft. Auto word a.s. donderdag geleverd, maar had een aantal vraagjes:
- Ik kan nu niet nagaan welke audio set ik heb, basic, premium of high performance. Ik gok op premium omdat tegenwoordig bij de summum de premium audio word geleverd. Klopt dat of kan het anders zijn? (zou graag weten of er dus een ipod/usb uitgaan in de armsteun zit, niet naar gekeken toen ik proefreed) High Performance
- De auto heeft een telefoon functie, maar dit is met een eigen sim ipv bluetooth, klopt dat? (die nokia carkit gaat er uit, auto heeft zelf ook een telefoonfunctie) Autotelefoon werkt super
- De navi werkt met dvd's. Op marktplaats kan ik de 2014 dvd's kopen en deze gebruiken?
- ik wil een easybase of een isofixsteun gebruiken om de maxicosi van de kleine op te klikken, heeft de MY04 V50 al isofix?
Alvast bedankt

Linkjes naar foto's van de V50