Van binnen uit is de A4 ook altijd vanuit alle posities te openen.
Wie legt nou zijn laptop op de achterbank of passagiersstoel in het zicht, de personen op die scooter hebben geen slot nodig hoor, die rammen je raam in en jatten die laptop mee voordat je ook maar één keer met je ogen hebt geknipperd.RichieB schreef: En op dat moment grist iemand je laptop van je pagagierstoel en gaat er vandoor op een scooter..
nou dat slaan kunnen ze vergeten, securityline en dus gelaagd glas...jp-v60 schreef:Wie legt nou zijn laptop op de achterbank of passagiersstoel in het zicht, de personen op die scooter hebben geen slot nodig hoor, die rammen je raam in en jatten die laptop mee voordat je ook maar één keer met je ogen hebt geknipperd.RichieB schreef: En op dat moment grist iemand je laptop van je pagagierstoel en gaat er vandoor op een scooter..
Deuren horen gewoon allemaal open te gaan als je je deur opent. Is bij Mercedes ook zo.
Dit is een laadpunt met paslezer en vaste kabel.V60_PHEV schreef: Heel herkenbaar, haha.
Ik heb al sinds februari een laadpunt hangen voor mijn Plug-In die pas in oktober komt. (zou aanvankelijk er in mei moeten zijn)
Is dat een laadpunt met RFID paslezer en vaste kabel?
Precies. Ik hoop dat ik het fout heb.RichieB schreef: Maak eens een foto van de pinnen van de stekker. Dan zien we het zo.