De T5 is verkocht

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
mr_cox
2nd Gear member
Contacteer:

Hallo allemaal,

Na 2,5 jaar met plezier in mijn C30 T5 gereden te hebben heb ik deze afgelopen donderdag verkocht :'( . Ik gebruikte deze echt als zondags auto en stond meer stil dan dat ik hem gebruikte, mede om het een beetje betaalbaar te houden en te voorkomen dat hij zou beschadigen als hij als dagelijks vervoer werd gebruikt. (Een auto voor dagelijks vervoer moet bij mij echt een werkpaard zijn). Als je dan niet veel rijdt vind ik het wel leuk om aan een auto te sleutelen in mijn eigen werkplaatsje. Echter was aan de C30 alles goed en was je na het controleren van de bandenspanning wel weer klaar.

Daarom besloten te verkopen en een oudere auto om aan te sleutelen terug te kopen. Inmiddels is ook dat gebeurt en haal ik binnenkort een mooie 4.0 Jeep Wrangler op uit 91.

Daar onze dagelijkse auto op zijn laatste benen loopt gaan we na de zomer kijken naar een andere auto voor dagelijks gebruik. Wellicht een V50 om meteen een gezinsauto te hebben.

De Volvo is overigens aan een Volvo dealer verkocht (voor een hele goede prijs) en ik verwacht dat deze volgende week weer te koop staat.

Ik blijf lekker kijken en meelezen op het forum. Iedereen bedankt voor de gezellige tijd en het delen van informatie.
'05 V50 2.4 Momentum Dawn Blue pearl
'01 Fiat Panda Young 1.1 MPI
'91 Jeep Wrangler 4.0 Sahara
'72 VW Kever 1200
'07 C30 T5 Polestar Momentum Titanium Grey Metallic
lint
Geartronic member

Dat is jammer dat je de T5 hebt verkocht maar wel te begrijpen als je er erg weinig gebruik van maakt.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Plaats reactie

Terug naar “C30”