Nu de boel maar eens opentrekken, ik hou jullie op de hoogte

Persoonlijk doe ik dat al jaren niet meer!Kwartel schreef: ...dus hoe staan jullie tegenover preventief vervangen?
Op zich kan ik deze mening wel met je delen, kan ook nog eens een dure hobby wordenEdwin schreef:Persoonlijk doe ik dat al jaren niet meer!Kwartel schreef: ...dus hoe staan jullie tegenover preventief vervangen?
Wat is het nut? Daar kom je nooit achter! En waar begin je en wat doe je wel of juist niet?
Wil je consequent zijn, zou je alles moeten vervangen! Ergo: kwatsch!
Ik zie ook het nut er niet van in. Meest logisch is n.m.m. vervangen als iets stuk is of als je merkt dat iets minder wordt of bijna versleten/aan het stukgaan is.
Maarja, 1.000 mensen, 1.000 meningen...en dit is de mijne.
Gr. Edwin.
Is dat niet je aircopomp welke aanslaat? Is een bekend "euvel"Het enige euvel waar ik tegenaan blijf lopen is het 'hikken' op de snelweg, overal tussen de 90 en 130km/u blijft hij regelmatig hikjes en stootjes geven
Ik heb de rubberen ring van de olievuldop ondertussen vervangen, de oude was getransformeerd naar hard plastickevinwalter schreef: Ben je nog achter het olie "probleem" gekomen?![]()
Nee, daarvoor is het te onregelmatig en met de climate control uit hikt ie nog steeds.Rippie V70 schreef:Is dat niet je aircopomp welke aanslaat? Is een bekend "euvel"Het enige euvel waar ik tegenaan blijf lopen is het 'hikken' op de snelweg, overal tussen de 90 en 130km/u blijft hij regelmatig hikjes en stootjes geven