Double din installeren voor Pioneer Carplay radio

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Metsadah
Starter

Ik heb een Volvo v70 bouwjaar 2000 (type 2), 2.4 Diesel gekocht. Superblij mee, hele unit is behoorlijk luxe uitgevoerd met navigatie en heel telefoonpanel en nog orginele radio.

Nu wil ik graag een double din Pioneer Carplay unit erin. De andere optie was om de originele radio te gebruiken en met het spul van volvotech de iphone aan te sluiten, maar aangezien ik niet heel blij ben met de radio en hij sinds vandaag mn cd's ook niet meer wil terug geven twijfel ik er nogal over.

Ik heb gehoord dat als ik er een double din pioneer radio in stop ik functionaliteit verlies zoals de navigatie en parkeersensoren. De laatste vind ik wel belangrijk en de navigatie wil ik gebruiken in combi met een achteruitkijk camera (ook van volvotech). Iemand ervaring hiermee, wat zijn de mogelijkheden?

Alvast bedankt :)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Beste is inderdaad de iMIV CLassic te installeren.

Hier kan later altijd nog een device aan genaamd "Mirror cast" (airplay) om het hele beeld van je iPhone 6+, Samsung galaxy, Windows phone etc over te zetten naar het RTI beeldscherm.

Zou het ten alle tijde origineel laten allemaal, dus gaan aftermarket Pioneer oid installeren.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Metsadah
Starter

En zo'n device voor mirror cast gaat nog komen?
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”