heb een c30 van 2010 gekocht is een t5 uitvoering en ben zeeeeer in me nopjes wat een kanon is dit zeg.ze zeggen dat het een verzamel object gaat worden.
Wie weet hoeveel er ongeveer rond rijden?Er zit zelfs een dodehoekwaarschuwing op werkt perfect.Ga ermee naar Frankrijk lekker bochtjes maken in de bergen.
Morgen naar de dealer toe om het e.e.a te vragen over de katalysator ,schijnt dat je die weg kan halen voor meer geluid uit de uitlaten.Wil ook het e.e.a weten over
de meldingen van de flitspalen of je die uit kan zetten.In Frankrijk mag dat niet.de kilometer stand is nu 100.000 dus net in gereden.
MODS EDIT: Van tuning verplaatst naar C30
c30 t5
-
- Starter
Laatst gewijzigd door GERRIEMAAKTHERRIE op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 3rd Gear member
leuke gebruikersnaam :p
T5 C30 is een leuk beestje inderdaad! Als je de katalysator wil weghalen kan je beter een andere uitlaat plaatsen. Meeste mensen gaan voor Milltek, maar heb zelf eentje van Ragazzon waar ik zeeeeer tevreden over ben!
Buiten de krekels kan je hier het geluid goed horen:
Kijk ook zeker eens op www.c30crew.com is het grootste forum over de C30, met gekke mensen die over de 500pk hebben in een T5
T5 C30 is een leuk beestje inderdaad! Als je de katalysator wil weghalen kan je beter een andere uitlaat plaatsen. Meeste mensen gaan voor Milltek, maar heb zelf eentje van Ragazzon waar ik zeeeeer tevreden over ben!
Buiten de krekels kan je hier het geluid goed horen:
Kijk ook zeker eens op www.c30crew.com is het grootste forum over de C30, met gekke mensen die over de 500pk hebben in een T5

2017 Volvo V40 D2 [ Daily ]
2007 Volvo C30 T5 [ #Racecar ]
2016 Honda Grom [ Poging tot motor ]
2007 Volvo C30 T5 [ #Racecar ]
2016 Honda Grom [ Poging tot motor ]