watervlekken, zandvlekken
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Je koopt klei, een DAP, fatsoenlijke polish kortom de hele rim ram en gaat los op die auto. Eerst goed ontvetten, daarna los met de klei en daarna de polish en je zult zien, hij lijkt wel herboren. Sonar is leuk en ik wil het niet afkraken maar er is spul op de markt wat vele malen beter is. Ga eens te rade bij onze Steve van driven2shine.nl!! Hij is forumsponsor en zeer kundig als detailer......hij is beroeps, kijk maar eens op zijn site.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Millimetervreter.
- 5th Gear member
Grappig Sonax is de laatste twee jaar met stappen vooruit gegeaan, zeker de "extreme" series.V70/2.4D/2003 schreef: Je koopt klei, een DAP, fatsoenlijke polish kortom de hele rim ram en gaat los op die auto. Eerst goed ontvetten, daarna los met de klei en daarna de polish en je zult zien, hij lijkt wel herboren. Sonar is leuk en ik wil het niet afkraken maar er is spul op de markt wat vele malen beter is. Ga eens te rade bij onze Steve van driven2shine.nl!! Hij is forumsponsor en zeer kundig als detailer......hij is beroeps, kijk maar eens op zijn site.
Ik noem als voorbeeld de polymer netshield, een top sealant!
En de Soanx xtreme brilliant shine detailer, wat een beading en sheeting!
Er is niet zo heel veel spul op de markt voor deze prijs dat beter is..........
Feit is wel dat de TS zal moeten polijsten om het resultaat te behalen wat hij voor ogen heeft.
Glans ontstaat eigenlijk alleen door polijstwerk, een wax of sealent of coating is dan alleen de welbekende kers op de taart.
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs