Ik zou hem op zeker laten staan en geen risico's nemen wat dat betreft.b4rt schreef: Afgelopen zaterdag wezen kijken bij de V50 2.4i uit het eerste bericht.
De auto zag er van binnen en van buiten nog prima uit. Echter kraakte de bestuurdersstoel als we de bocht om gingeneen ergerlijk puntje... Verder keek ik even in het onderhoudsboekje en zag ik dat bij 103.000 km, iets meer dan twee jaar geleden, de laatste beurt is geweest en dat de huidige eigenaar er verder niets aan gedaan heeft tijdens de 47.000 km die hij er mee gereden heeft.
Vooral om het laatste puntje heb ik de auto nog even laten staan bij de huidige eigenaar... Met mijn gevoel zat het daardoor niet goed.
Wat denken jullie? is dit het risico waard? Vooraf gaf hij per mail aan dat hij er € 7000,- voor wilde hebben. Aangezien een kleine onderhoudsbeurt rond de € 300,- kost, is het dan het risico waard om de auto voor € 6700,- proberen mee te nemen? of zeggen jullie lekker laten staan i.v.m. achterstallig onderhoud? En kan ik beter bij deze Volvo gaan kijken: http://link.marktplaats.nl/m951606092 (bij deze is de distributieriem een paar maanden geleden al wel vervangen)
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening![]()
Bij degene in de link van Marktplaats zie ik dan weer een fles olie achterin staan, zegt natuurlijk niets maar voor mij ook weer een "dingetje" (waarom zou je in godsnaam een fles olie nodig hebben zeg maar...)
Gewoon gevoelskwestie.