Nieuwe Volvos besteld. V40 sport and business

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Stephanw
1st Gear member

Goedemorgen!

Wij hebben met het bedrijf 4 nieuwe volvos gekocht. Het zogenaamde actie model business sport.

Nu ben ik natuurlijk een beetje aan het rondkijken vast wat er zowel mogelijk is om later toe te voegen aangezien er weinig opties te kiezen zijn ivm het actie model.

Weten jullie of het mogelijk is om keyless go later aan te zetten/ in te bouwen?
Heb inmiddels gevonden dat het voor de achteruitrij camera mogelijk is om dese later in te bouwen de dealer geeft ook aan dat de bedrading er al ligt.

Cool forum trouwens! Veel informatie op te vinden.

De auto's worden in oktober of november geleverd volgens de dealer. Mooi nog in de 14% bijtelling :-)

Mvg

Stephan
V50 R
6th Gear member

Keyless go en andere fabriek opties zijn niet achteraf er op te zetten. Succes met wachten!
Poolrev
5th Gear member

En bedrading voor de achteruitrijcamera ligt er ook niet standaard in, die moet je los bijbestellen af-fabriek (kost 35 euro), en dat kan niet op de Business Sport uitvoering. Wellicht is de camera wel mogelijk via onze forumsponsor VolvoTech.
OGA244
8th Gear member

cameravoorbereiding is std
Stephanw
1st Gear member

Ja het wachten gaat nu beginnen:)

Oke 2 tegenstrijdige berichten haha. Ik ga er maar even vanuit dat de dealer gelijkt heeft in dit geval en dat is dat de bedrading er al ligt.

Waarom zouden andere fabrieksopties er niet op te zetten zijn?:) Open dak laten monteren kan bij iedereen toch;)
Heb inderdaad bij volvotech al wat mooie spullen gezien om in te bouwen! Vooral met betrekking tot media (camera:)) e.d.
Theo V70
6th Gear member

Open dak achteraf monteren gaat ten koste van de stijfheid van de carrosserie.
Bij een bezoek aan de Volvo fabriek kun je zien dat een auto die is voorbereid voor een open dak de dwarsbalk op een andere plaats heeft zitten dan een auto die niet is voorbereid voor een open dak. (Helaas geen foto want fotograferen is verboden in de fabriek). Dat betekent dat bij het achteraf plaatsen van een open dak, de dwarsbalk die voor stevigheid zorgt aangetast wordt.
EX40 SMER, Ultimate bj 2024, Bright Dusk, Tailored Wool, Pixel led, etc.
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå
XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design
240 GL bj 1990, Mellanblå
Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel
V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl
V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
V50 R
6th Gear member

Iemand op het forum heeft het laten doen, het ziet er redelijk netjes uit, maar ik zou het idd niet doen ivm de veiligheid. Constructie van het dak is toch anders.
En waarom andere fabriek opties niet kunnen? Lees het forum maar eens, zijn al veel vragen over geweest. ;)
Stephanw
1st Gear member

Zow dat is nog eens een duidelijk antwoord haha:) Thanks!
Het was een voorbeeld maar duidelijk is dat je weet waar je het over hebt:) Ben helaas nog nooit in de fabriek geweest van Volvo. Hoop hier nog wel eens te komen!

Thanks!
Poolrev
5th Gear member

OGA244 schreef: cameravoorbereiding is std
Volgens de prijslijst niet, ik citeer uit de MY2016 prijslijst:

"Park Assist Camera achter (alleen i.c.m. PAC voorbereiding optie 820, € 35)"
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Correct Deze is niet standaard. (en voor zover ik weet ook niet mee te bestellen in die aanbieding).
Achteraf kan prima en ziet er keurig uit, inclusief parkeerlijnen die netjes meebewegen met stuurwiel uitslag.
Tevens heb je gelijk 2 extra video ingangen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Stephanw
1st Gear member

VolvoTech schreef: Correct Deze is niet standaard. (en voor zover ik weet ook niet mee te bestellen in die aanbieding).
Achteraf kan prima en ziet er keurig uit, inclusief parkeerlijnen die netjes meebewegen met stuurwiel uitslag.
Tevens heb je gelijk 2 extra video ingangen.

Oke. Dankje! Ik zal het nog eens navragen bij de dealer.

Is de camera te activeren zonder deze aan de computer te hangen? Oftewel is dit zelf te doen als je handig bent?
Wel cool dat de parkeerlijnen mee bewegen. Dit zie je niet altijd.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Zelf te installeren en geen activatie nodig
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Stephanw
1st Gear member

Weet je ook of de camera zonder de multimedia box te installeren is?
Of heb je dan de aansluiting niet in de auto zitten voor de camera?

De eerste auto wordt over 1 week geleverd. Een zwarte.
2 rode en een witte staan in bestelling. Er komen er 2 in de eerste week van oktober maar ze weten nog niet welke 2:)
De 4e komt pas in november helaas.

Ohja de zwarte stond op voorraad ergens en is daarom zo snel af te halen:) helaas niet mijn kleur haha
Laatst gewijzigd door Stephanw op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “V40”