C70 alarm issues

Plaats reactie
BasG
3rd Gear member

Nieuwe c70 fan meldt zich. We hebben onze v70 t5 verkocht. We hoeven geen studerende kinderen meer te verhuizen. Omdat deze auto als 2e auto wordt gebruikt is een v70 dan een maatje te groot. Altijd al een cabrio willen hebben, dus nu een c70 2.4i geartronic van 2007, my 2008, in de complete summum uitvoering. Zwart metallic met mooi donkerbruin leer,met xenon, origineel alarm, piepers achter, electr verstelbare stoel met memory ,mooie17 inch wielen waarvan ik de naam niet weet enz. Helaas standaard audio. Heb een paar vraagjes. Vandaag een parrot ingebouwd, volgens instructie moest de accuklem los. Had ik dat maar niet gedaan, want nu de melding alarm installatie service vereist. Volgens mij werkt alles wel, lampje knippert ook gewoon op dashboard als auto op slot staat. Parrot werkt nog niet goed maar ga ervan uit dat dat via Volvotech wel goed komt. Alarmstoring resetten bij autobedrijf?

Ik snap niet helemaal hoe het interieur beveiligd is. Met dak open en alarm op scherp kan ik wapperen wat ik wil, maar geen alarm. Kan ook geen interieursensoren ontdekken. Laatst auto geparkeerd met raam open en onze hond erin. Toen ging ie dus wel af. Reageert het alarm dan alleen op beweging van de auto?

De hoogteverstelling van de xenon verlichting werkt niet, heveltje rechtsvoor zit vast. Nu maar manueel op de juiste hoogte afgesteld, ze stonden veel te laag. Iemand dezelfde ervaring? Aut. Verstelling is i.m.o ook niet echt noodzakelijk, heb hem nu afgesteld met dak open, dus met meeste gewicht achterin, zo zullen we nooit iemand verblinden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
C70 II 2.4i Intro edition geartronic, MY2010, electric silver, calcite leer, Midir (zomer), Mirzam (winter), high performance, blis, meedraaiend xenon, RTI enz enz.

C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)

Eerder V70 T5 GT, alle opties, 2003, topauto!
lint
Geartronic member

Welkom.
Dat is een hele leuke C70 geworden. Zo te lezen is er wat misgegaan met het verwijderen van de accuklem want je hebt nu een storingsmelding, de dealer kan die storing weer verhelpen.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BasG
3rd Gear member

Wonder, o wonder: de melding is vanzelf verdwenen. Na een aantal keren alarm in en uitschakelen is melding weg. Zit waarschijnlijk nog wel in het geheugen, zal hem laten wissen. Loshalen van de minpool bij demonteren van middenconsole is wel aan te raden, anders krijg je een airbagmelding, die niet vanzelf verdwijnt....
C70 II 2.4i Intro edition geartronic, MY2010, electric silver, calcite leer, Midir (zomer), Mirzam (winter), high performance, blis, meedraaiend xenon, RTI enz enz.

C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)

Eerder V70 T5 GT, alle opties, 2003, topauto!
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2006”