-- Eerste onduidelijkheid,
wanneer neemt de auto nu eigenlijk buitenlucht en wanneer gebruikt hij de binnenlucht als je de buitenlucht niet kan gebruiken door uitlaatgassen/stank e.d.?
Hier is een knopje voor met zowel een oranje als groen lampje of alle 2 de lampjes uit. (3 standen dus) Mijn handleiding is in het frans aangezien de wagen van het franse gedeelte van Belgie afkomstig is en in de nederlandse handleiding op internet wordt alleen verteld dat dit de knop is die binnen of buitenlucht bediend maar niet welke kleur lampje dus binnen of buiten wilt zeggen.Ik veronderstel als beide lampjes uit zijn dat hij buitenlucht neemt want het is de knop voor re-circulatie,maar wat met de andere 2 standen?
-- Tweede vraag,
ik wil mijn interieur verlichting vervangen door leds.
Ik krijg alle lampjes er wel uit maar vooraan weet ik niet goed wat er in moet.
Ik zie led lampjes op internet zoals deze:
http://www.banggood.com/T10-1206-8SMD-C ... 92532.html
Maar de volvo lampjes hebben de contact draadjes opzij zitten.Moet ik dan de draadjes van de led lamp gewoon effe opzij plooien? Of is dit gewoon een fout lampje?
Paar vraagjes (interieur verlichting en verluchting)
- lint
- Geartronic member
De binnenlucht regeling heeft een sensor die de toevoer van buitenlucht tijdelijk kan afsluiten, dan zal het oranje lampje aan zijn. Als de toevoer van buitenlucht weer is hersteld zal het groene lampje branden.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
MGB GT 1976
-
- 2nd Gear member
Dit gebeurd dan automatisch? Ik wil constante buitenlucht hebben dus zet ik hem op groen? En als de sensor dan iets opmerkt gaat die zelf naar oranje springen en weer naar groen als het weg is?
Dacht dat je zelf manueel iets moest kiezen.
Dacht dat je zelf manueel iets moest kiezen.
- lint
- Geartronic member
Als je altijd buitenlucht wilt hebben dan moet het groene lampje branden. Op de stand AUTO kiest de sensor buitenlucht of recirculatie, als je de recirculatieknop gebruikt dan brandt het oranje lampje.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
MGB GT 1976
MGB GT 1976