Sinds een week of twee zijn we in het bezit van onze eerste Volvo: een XC90 D5 GT uit 2006 met 155k op de teller. Gekocht bij de dealer die zo aardig was de turbo, distributieriem en banden te vervangen. Vorige auto was een Peugeot 308 SW, dus je kunt je voorstellen dat ik me nu de koning te rijk voel
Mijn XC90 en CFE-vraag
- L2v2P
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 05.09.2015 - 07:02
Hallo,
Sinds een week of twee zijn we in het bezit van onze eerste Volvo: een XC90 D5 GT uit 2006 met 155k op de teller. Gekocht bij de dealer die zo aardig was de turbo, distributieriem en banden te vervangen. Vorige auto was een Peugeot 308 SW, dus je kunt je voorstellen dat ik me nu de koning te rijk voel
. Alleen verbruik is toch even schrikken. Binnenkort maar even bij Volvotune langs.
Sinds een week of twee zijn we in het bezit van onze eerste Volvo: een XC90 D5 GT uit 2006 met 155k op de teller. Gekocht bij de dealer die zo aardig was de turbo, distributieriem en banden te vervangen. Vorige auto was een Peugeot 308 SW, dus je kunt je voorstellen dat ik me nu de koning te rijk voel
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo XC90 D5 GT MY2006 - CFE Plus - Ecotune
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 31374
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Welkom.
Dat is een hele fraaie XC90 geworden. Je kunt het verbruik van de XC90 moeilijk vergelijken met dat van de Peugeot, het zijn hele andere auto's met hun eigen verbruikscijfers.
Dat is een hele fraaie XC90 geworden. Je kunt het verbruik van de XC90 moeilijk vergelijken met dat van de Peugeot, het zijn hele andere auto's met hun eigen verbruikscijfers.
XC60 T6 PIH Ultra Thema dark 2025
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- L2v2P
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 05.09.2015 - 07:02
En dan nu de vraag betreffende de CFE (die ik meteen maar besteld heb): ik heb de optie aanstaan om bij twee keer unlock de ramen te openen en dat werkt verder prima. Echter, de optie om bij drie keer unlock de standkachel te starten lijkt hierdoor niet te werken. Is daar een oplossing voor (behalve de ramen te koppelen aan summer en de standkachel aan winter)?
Laatst gewijzigd door L2v2P op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Haakje vergeten
Reden: Haakje vergeten
Volvo XC90 D5 GT MY2006 - CFE Plus - Ecotune
- L2v2P
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 05.09.2015 - 07:02
Uiteraard kun je beide auto's niet vergelijken, maar desondanks en niettemin is 1:10 voor een diesel even schrikken.lint schreef: Welkom.
Dat is een hele fraaie XC90 geworden. Je kunt het verbruik van de XC90 moeilijk vergelijken met dat van de Peugeot, het zijn hele andere auto's met hun eigen verbruikscijfers.
Volvo XC90 D5 GT MY2006 - CFE Plus - Ecotune
- Willempie5
- 3rd Gear member
- Berichten: 362
- Lid geworden op: 14.02.2012 - 16:10
- Locatie: Twello
Volgens mij is dat idd de enige optie, trouwens is dit een goede trigger om dit over een paar weken maar weer eens om te zetten.En dan nu de vraag betreffende de CFE (die ik meteen maar besteld heb): ik heb de optie aanstaan om bij twee keer unlock de ramen te openen en dat werkt verder prima. Echter, de optie om bij drie keer unlock de standkachel te starten lijkt hierdoor niet te werken. Is daar een oplossing voor (behalve de ramen te koppelen aan summer en de standkachel aan winter)?
Huidige Volvo’s:
EX90 2025 plus single motor, vapour grey
V70 2007 2.5T Sport Edition, Black sapphire
EX90 2025 plus single motor, vapour grey
V70 2007 2.5T Sport Edition, Black sapphire
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Correct. Tis juist zo bedacht dat je dat dus in de winter niet wil (ramen open, en al helemaal niet dakraam...).
Dus je zet ramen open in de zomerstand aan, standkachel in de winterstand aan.
Dus je zet ramen open in de zomerstand aan, standkachel in de winterstand aan.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Welkom op het forum trouwens 
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- L2v2P
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 05.09.2015 - 07:02
Ok. Thankx.VolvoTech schreef: Correct. Tis juist zo bedacht dat je dat dus in de winter niet wil (ramen open, en al helemaal niet dakraam...).
Dus je zet ramen open in de zomerstand aan, standkachel in de winterstand aan.
Volvo XC90 D5 GT MY2006 - CFE Plus - Ecotune















