Gefeliciteerd met je bestelling. Mooie auto! En bijzonder in beperkte oplage.UberPrutser schreef: Ik heb 'm ook besteld enkele weken geleden, echter met 18" velgen (scheelde 100 euro in de lease per maand!), hybrid line en een afneembare trekhaak.
Op zich wilde ik toch al een witte V60 D6 dus toen de Special Edition uit kwam was het kat in 't bakkie.
Helaas wordt de mijne pas eind december geleverd aangezien mijn V50 nog tot eind februari mee moet.
Interessant te lezen dat je de special edition hebt kunnen bestellen met 18" wielen aangezien mij verteld is door de dealer dat de wagen enkel te bestellen is (af fabriek) met de 19" glossy black wielen als onderdeel van de special edition.
Heb je wellicht de 18" wielen als accesoire besteld en laat je deze door de dealer omruilen bij levering?
Ik heb zelf ook de special edition besteld en persoonlijk vind ik de 18" titania velgen wat mooier staan denk ik als die zwarte 19" glossy black wielen.....ook zal het veel schelen met de winterbanden qua lease.
Ik ben benieuwd hoe je dit hebt kunnen regelen.