V.I.K. schreef:
lint schreef:
Dat is wel een heel mager aanbod dat inruilvoorstel van je dealer. Heb je al contact gehad met de importeur voor een ander voorstel?
Ik kan me voorstellen dat 10 maanden en 32000 km rijden geld kost. Maar deze hoeveelheid is idd groot. Mijn klacht is via een forumlid vorige week doorgespeeld naar de importeur. Daar heb ik tot op dit moment nog niets van vernomen. Het weekend maar even zelf een brief naar de importeur schrijven en mijn klacht daarin neerleggen.
Maar de importeur is ook al door mijn dealer op de hoogte gesteld. Ik heb mijn gegevens via twitter al 2x doorgegeven aan de importeur, op zijn verzoek via een pm. Maar daar blijft tot mijn spijt stil.
De importeur heeft via omwegen volgens mij al voldoende signalen gehad. Je zou toch van een organisatie mogen verwachten dat als er telkens claims ingediend worden voor een bepaalde auto dat de importeur eens achter zijn oren krabt en contact opneemt met de betreffende klant. Want er liggen nogal wat claims van mijn auto.
Na mijn brief maar afwachten,of er hier ooit een passende oplossing voor komt. Maar ik vrees......
diesel01 schreef:
Ik rij al 15 jaar Volvo Privé van V40 2x, S60, V70 en huidige XC60 en heb nog nooit problemen gehad.
Kortom je hebt een maandag morgen auto, ik zou met een auto als de uwe veel assertiever zijn maar misschien heb ik makkelijk praten, ik koop geen auto op financiering/afbetaling en was na een keer of 7 terug met problemen met een rechtsbijstand adviseur gaan praten en mensen ingebreke gaan stellen..
Diesel01 slaat wat mij betreft de spijker op zn kop: assertief zijn, zelf aan het stuur zitten ipv afwachten op Volvo.
Ja, je mag het van Volvo verwachten dat ze ontevreden klanten gaan helpen.
Nee, dat gaan ze niet zomaar vanzelf doen op basis van twitter berichten en berichten via de dealer. Neem zelf contact op en ga er zelf achteraan, pas dan wordt de ernst duidelijk.
En jammer dat je geen rechtsbijstand hebt en/of inschakeld. Die had aangestuurd op ingebreke stellen, maar dan moet je wel een dossier hebben en zelf de communicatie goed opstarten en aantonen dat ze niet goed leveren.
Nog even een voorbeeld van mij:
Paar weken terug: zelf contact opgenomen met Volvo NL via website ivm generiek verbeterpunt aan V40. Ze hebben het opgenomen in lijst met verbeterpunten voor volgende versie en daarnaast voor mij hebben ze direct mijn dealer ingeschakeld om bij mijn auto het probleem op te lossen via een workaround. Dezelfde week nog (kosteloos) opgelost binnen 30 minuten.