Is dit bij jullie ook zo of mis ik een onderdeel? Bij de V60 was hiervoor een practisch houdertje aan de binnenkant van de deksel.
Mijn V70 is een jong gebruikte dus vraag het na.

Bij het benzine station? Kan me vergissen, maar hangen daar niet van die bordjes die aangeven dat dat niet handig is? Iets met een smeulende sigaret en een rode streep er doorheen.diesel01 schreef: In NL zijn ze bang voor overstroming van de tank en kun je het pistool niet vast zetten, ik druk dus mijn tankdop tussen het pistool zodat ik zelf even de handen vrij heb om te roken..
U mist ironie, ik rook niet behalve een sigaar onder het genot van een Duitse Weizen en uitsluitend in het weekend bij een terrashaard.Walter schreef:Bij het benzine station? Kan me vergissen, maar hangen daar niet van die bordjes die aangeven dat dat niet handig is? Iets met een smeulende sigaret en een rode streep er doorheen.diesel01 schreef: In NL zijn ze bang voor overstroming van de tank en kun je het pistool niet vast zetten, ik druk dus mijn tankdop tussen het pistool zodat ik zelf even de handen vrij heb om te roken..
Je vergeet mobiel bellen tijdens het tanken, schijnt ook niet te mogen.diesel01 schreef:Dat zou overigens feest worden, vulpistool vast zetten, klapstoel uit de kofferbak, terras haard aansteken, pot bier uit de koeler, sigaar in de brand en dat allemaal onder de kap van de BP pomp..![]()
Op de terugweg vanuit Frankrijk was er een mannetje van over de plas bij Spanje die zijn mobiel pakte en zou gaan bellen, pompbediende zei er iets van maar kreeg een grote mond terug waarna een voorbij komende Gendarme het gesprek even over nam.Fulaks schreef:Je vergeet mobiel bellen tijdens het tanken, schijnt ook niet te mogen.diesel01 schreef:Dat zou overigens feest worden, vulpistool vast zetten, klapstoel uit de kofferbak, terras haard aansteken, pot bier uit de koeler, sigaar in de brand en dat allemaal onder de kap van de BP pomp..![]()
On topic : hiero ook geen houdertje !