Millimetervreter. schreef:
Zo, zojuist de afspraak gemaakt, op 30-9 wordt die geleverd, 's middags om 14.00 uur!
Nog 15 nachtjes slapen!
Goedendag zeg..... Dat worden of hele lange of hele korte nachten...... De nacht van 29 op 30 september gaat een slechte worden.... En dan pas om 14;00 uur...... Na ja dat is altijd nog beter zoals ik het had. Vrijdagmiddag om 16:00 uur.......
Geniet er van!
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat. Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Millimetervreter. schreef:
Zo, zojuist de afspraak gemaakt, op 30-9 wordt die geleverd, 's middags om 14.00 uur!
Nog 15 nachtjes slapen!
Goedendag zeg..... Dat worden of hele lange of hele korte nachten...... De nacht van 29 op 30 september gaat een slechte worden.... En dan pas om 14;00 uur...... Na ja dat is altijd nog beter zoals ik het had. Vrijdagmiddag om 16:00 uur.......
Geniet er van!
Maar dan kun je er wel meteen het hele weekend van genieten . Of heb je donderdag en vrijdag vrij genomen Leon?
Inderdaad, de donderdag en vrijdag al vrij genomen om de eerste dingen door te voeren en misschien al het een en ander te beschermen...
Komt allemaal goed, gelukkig de komende twee weken een druk zakelijk en privë programma.
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
hoi Leon/millimetervreter, je krijgt er ook nog eens prachtig nazomerweer bij want de vooruitzichten zijn prima. Mooie gelegenheid de auto gelijk goed aan te pakken!! Veel plezier, en ik kom nog graag eens langs met die zwarte A6 v8...
Hoi Jan, ja, het ziet er allemaal perfect uit!
Ik ben in ieder geval donderdag en vrijdag vrij. Het plan is om inderdaad de auto aan te pakken en gelijk in een glascoating te zetten.
Even kijken hoe het loopt want het is dit weekend groot feest (3 oktober, Leids ontzet) dus maar even zien, de spullen zijn in ieder geval uiteraard in huis:).
Best, pakken we de V8 nog een keer aan!
Nog voor de winter of in het voorjaar??
Ik zit in ieder geval tot half november vol........
Lakfluisteraar.
Ik zit even een paar dingen door te lezen, maar heb je nu alleen sensus connect als je ook Harman Kardon hebt, of zit dit ook al standaard in de R-design met VOC?
Het gaat me eigenlijk hoofdzakelijk om de "spotify" knop die je bij connect hebt...
Lakfluisteraar.
Thanks @Skyline 737
Gaat zeker lukken, je gaat hem echt nog wel een keer zien!
Lakfluisteraar.
Ennnnnn????? Donders slecht geslapen vrees ik....
Veel plezier vandaag.... En denk er om; We willen vandaag... lees vandaag nog wel foto's zien!
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Er is "Iets moois" onderweg, duurt helaas nog wel even voordat het hier op het landgoed staat. Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Hij is nog steeds aan het rijden en genieten.......
“Carpe Diem”
Na lang wachten was het vandaag zover, de V60 is geleverd, wat een pracht, geheel als verwacht kwam hij onder het (gewatteerde) doek vandaan.
Eerst vanmiddag de A4 ingeleverd op een inname punt van de LM en daarna door naar van Volvo Roosmalen waar de auto afgeleverd is. De eerste 140 km naar huis zijn zeer positief verlopen en de eerste mod is ook al een feit .
De komende dagen gebruiken om de auto naar mijn maatstaf te poetsen en nog wat dingetjes aan te doen, lekker klooien bij lekker weer aan een mooie auto, wat wil je nog meer?
Afijn een paar plaatjes van het plaatje, ik zal de komende dagen een verslagje bijhouden van mijn activiteiten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lakfluisteraar.
Tot nu alleen de nummerplaatverlichting gedaan, dat ging best
Lakfluisteraar.