Anyhow, het inbouwen ging redelijk goed. Op de Volvo accessoire site kun je hele mooie instructies vinden hoe de bumper eraf gehaald moet worden met uitleg over de plaatsing (markeringen) van de sensoren.
Maar dat is de 'machanische' installatie, daarna volgt de elektrische installatie. Dat duurde helaas wat langer, grootste bottle-neck was het bepalen van de juiste draad om ervoor te zorgen dat de boel wordt ingeschakeld als de achteruitrijlichten aan gaan. Op internet is dat dus niet te vinden en de draadjes volgen in de auto is ook geen optie. Binnenbekleding van de achterklep eraf bracht ook geen soelaas....
Uiteindelijk heb ik de voeding van de trekhaak-installatie vandaan gehaald. Dit is een 13-polige aansluiting en daar zit toevallig een achteruitrijlichtpunt in.
Daarna was de klus snel geklaard en het ziet er nog goed uit ook, ik twijfel alleen nog of ik ze in de kleur moet spuiten......
Maar........ Als iemand mij kan vertellen welke aansluiting ik wel had moeten hebben dan graag..

Het is een V70 D5 Kinetic uit 2010..