Magazine A Product of Free Will

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 41375
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Magazine “A Product of Free Will”

Volvo benoemt 30 hoofdredacteuren

• Introductiecampagne nieuwe Volvo C30
• Automerk haakt in op trend persoonlijke magazines
• Journalistieke jury bepaalt winnaar

Beesd, 31 oktober 2006 – Volvo Cars Nederland heeft 30 hoofdredacteuren benoemd. Elk van deze groep gasthoofdredacteuren kan dit najaar zijn of haar eigen creatieve invulling geven aan het magazine “A Product of Free Will”, dat in december zal verschijnen. Aanleiding voor deze bijzondere bladenactie is de introductie van de Volvo C30, een auto waarmee Volvo ook op designgebied een duidelijk statement wil maken.
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 41375
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Het is voor het eerst dat op zo’n grote schaal gasthoofdredacteuren worden ingeschakeld bij een Nederlands blad. In principe kan iedereen meedingen naar een plek in het blad, maar Volvo Cars Nederland wil hiermee vooral jonge designers, bladenmakers, fotografen, beeldend kunstenaars en schrijvers een kans geven zich op hun eigen wijze in print te uiten. Wie uiteindelijk zijn of haar eigen invulling mag geven aan A Product of Free Will wordt beslist door een vakjury die bestaat uit Barbara van Beukering (hoofdredactrice Volkskrant Magazine), Adriaan Monshouwer (directeur Hollandse Hoogte), Hans Verstraaten (voormalig hoofdredacteur van onder meer Nieuwe Revu, nu bladenmaker bij Readershouse/Hearst) en Huib de Vries namens Volvo Cars Nederland.

Nieuwe doelgroep
Volvo betreedt met de C30 een voor het merk geheel nieuw marktsegment. De C30 gaat vooral concurreren met de BMW 1-serie, de Audi A3, de Volkswagen Golf en de Mini. Primaire doelgroep is dus de jonge professional in de stedelijke gebieden. Gezien deze voor Volvo nieuwe groep mensen wilde Volvo Cars Nederland de auto al in een vroegtijdig stadium onder de aandacht te brengen. Dat gebeurde onder meer met een roadshow met een tweedimensionaal model van de auto, en nu dus met deze opmerkelijke magazinecampagne.
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
uncle-olav
3rd Gear member
Berichten: 321
Lid geworden op: 06.01.2005 - 11:37
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

En de kans oom een jaar lang een C30 te mogen sturen:

http://www.productoffreewill.nl/


;)/jan
Afbeelding
http://forsale.uncle-olav.com <- meer dan 2000 Volvo publicaties in de aanbieding!
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”