Hinderlijke resonantie hemelbekleding

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
renne022
Starter

In het midden van de hemelbekleding zit een kunststof afdekkap of blinddeksel, de laaste tijd wilt deze tijdens optrekken behoorlijk resoneren. :evil: :evil:
Iemand enig idee hoe ik deze kap kan demonteren zonder eea te beschadigen?

Ik denk erover om eventueel met een naald wat lijm te injecteren, maar ik heb geen idee of hierachter nog iets van bedrading zit.

Iemans suggesties ?

Alvast bedankt.
Gr
Huub
Battlecruiser
8th Gear member

In sommige versies zit hier de sensor van het interieuralarm. Dus enige voorzichtigheid is geboden...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Skip
1st Gear member

heb ik enige tijd terug ook last van gehad. Bij mij zat er geen interieuralarm oid achter (S60 uit 2003). Je kunt het er gewoon voorzichtig vanaf halen (het is een eenvoudig kliksysteem).

Wat waarschijnlijk trilt is de klem die de hemelbekelding met het dak verbindt (duw de hemelbekelding maar iets voor het kapje naar boven, en waarschijnlijk houdt het geluid dan op). Ik heb er gewoon twee strookjes karton tussen gestopt, en dat werkte....
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”