In sommige gevallen word er idd naar de persoon gekeken, ik had op mijn 21e een Xedos 6 V6 die als de brandweer kon gaan.sebastiaan84 schreef: Hou je wel rekening met een aardige kruiwagen met centen die je maandelijks bij een verzekeraar mag storten voor een auto verzekering?
Met 23 jaar zit je nog net op de wip voor een mega dikke premie, helemaal als je geen opgebouwde schadevrije jaren hebt. Ik gok dat een WA verzekering voor zo'n S60 in jou situatie al richting de 100 euro per maand gaat, om nog maar niet te spreken van een WA+ polis als je wat zekerder wilt zijn, Ik zeg ongeveer 150 euries per maand.
Een 23 jarige met een auto van rond de 52.000 euro nieuwwaarde en 185 pk is in de ogen van een verzekeraar niet de ideale combinatie
Die S60 is wel leuk dat wel![]()
Betaalde ik best een dikke premie voor maar veel minder dan maten met een GTI in dezelfde leeftijd.
Ik denk dat wanneer Hakan een aanvraag doet je best weleens voor een positieve verassing kan komen te staan.
Een S60 is nu niet bij uitstek de ragbak die door dergelijke lieden gekocht word.