goeiedag,
Ik wil graag dat mijn Volvo S40 T4 uit 1999 luider en zwaarder gaat klinken. Nu heb ik al sport uitlaat systemen gezien op het internet, maar die kosten al gauw een hoop centen. En wat ik me laatst realiseerde is dat de meeste sport uitlaat systemen die ik kon vinden voor mijn auto 2,5 inch zijn. De standaard uitlaat van de S40 T4 is 2.25 inch. Als ik dan de einddemper laat vervangen voor een rechte pijp en/of de middendemper, dan geeft het toch ook een dik en zwaar geluid? Een 200pk turbo 1.9L 4 cilinder klinkt leuk dacht ik zelf.
Volvo S40 T4, vraag over het uitlaatsysteem
- volvo-s40
- 4th Gear member
als je er een dikkere uitlaat onder knoopt, doe 3" inch.
Alleen boeren gaan voor het zwaardere geluid
Bij turbo wagens heeft het ook nog eens het effect dat de uitlaat gassen beter weg kunnen en de wagen "iets" meer vermogen geven. En daar doen de meeste het om (in combi met een chip, open lucht filter, rvs buizen onder de kap (want die plasticen zet uit) etc
Alleen boeren gaan voor het zwaardere geluid

Bij turbo wagens heeft het ook nog eens het effect dat de uitlaat gassen beter weg kunnen en de wagen "iets" meer vermogen geven. En daar doen de meeste het om (in combi met een chip, open lucht filter, rvs buizen onder de kap (want die plasticen zet uit) etc
! WARNING ! DO NOT F*ck with my VOLVO. Serious Injury of Death May Occur.