Hi allen,
Even een vraagje of toevallig iemand weet hoe je de middenconsole loshaalt? Er is in mijn V40 een Kuda steun met actieve Brodit houder geplaatst en ik moet maandag de auto weer inruilen maar mn werkgever wil geen kosten meer maken, vandaar dat ik het zelf los wil halen.
Vast bedankt voor de tips!
Groetjes Rob
Midden console loshalen
- Longone
- 5th Gear member
Ik heb anderhalf geleden een brodit actieve houder met sigarettenaanstekerplug en apple USB verlengkabel (=kleinste pluggen) ingebouwd en heb geen middenconsole verwijderd.
De unit met luchtroosters boven de CD-speler kun je naar voren trekken, de ring onder de versnellingspook kan los, het rubber matje kan uit de armsteun en aan de achterkant van de middenconsole kun je er ook nog met je hand tussen.
Als het echt heel lastig zit en je vertrouwt het niet zou ik in jouw geval draadjes afknippen in plaats van mogelijk iets af te breken want dan ben je nog verder van huis.
De unit met luchtroosters boven de CD-speler kun je naar voren trekken, de ring onder de versnellingspook kan los, het rubber matje kan uit de armsteun en aan de achterkant van de middenconsole kun je er ook nog met je hand tussen.
Als het echt heel lastig zit en je vertrouwt het niet zou ik in jouw geval draadjes afknippen in plaats van mogelijk iets af te breken want dan ben je nog verder van huis.