Hiervoor stond er een V6 in (zie vorige posts) met 190 pk, deze ging 85KM/U
Nu is de overbrengingsverhouding wel gewijzigd, maar de schroef ook (dit moet tegen elkaar wegvallen volgens de berekeningen). Ik heb het idee dat de motor op dit moment niet zijn volle vermogen levert door een te lage turbodruk, nu heb ik het e.e.a. gevonden mbt de aansturing van de turbo en dit zou met vacuüm gebeuren.
Kan iemand mij vertellen waar de sensor voor dient in de inlaatbocht/aanzuigbocht op de turbo? Hier zit een vertakking in met een sensor welke schuin zit, deze word bij mij erg heet en zou dus kapot kunnen zijn of verkeerd aangesloten. Vanavond zal ik de ECU nog eens uitlezen, er hing nog een foutcode in.
Obbe heeft het vermogen aangepast, en ik trim de boot tot max bij het volgas varen
Het geluid is zeker goed, het uitlaatsysteem is open en gromt lekker naar de buitenwereld.
Bijgaand de linkjes naar de plaatjes
http://imageshack.com/a/img903/8163/CsdOn8.jpg
http://imageshack.com/a/img907/8528/it7fjz.jpg
http://imageshack.com/a/img910/2967/mVPES6.jpg
http://imageshack.com/a/img910/6435/ZCKZUU.jpg
http://imageshack.com/a/img908/9324/32xrKC.jpg
http://imageshack.com/a/img908/2694/rTBjPB.jpg
http://imageshack.com/a/img903/1508/K5WjRy.jpg
http://imageshack.com/a/img910/8298/Eb6xTV.jpg
http://imageshack.com/a/img910/3246/chHMKj.jpg
http://imageshack.com/a/img633/1673/4ngFAo.jpg
http://imageshack.com/a/img905/4903/IhyUGw.jpg
D5244T Mariniseren
- Fredraket
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 08.03.2015 - 00:55
- Locatie: Wierden
Niet gek. Knap werk.
Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties
MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 13.11.2008 - 21:59
Mooi stukje huis vlijt..
Was één V90
- access-streak
- 1st Gear member
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08.02.2015 - 19:38
Even een update:
De ECU is aangepast naar 1,6 Bar boost, helaas deze nog niet kunnen testen i.v.m. noodloop van de motor.
Oorzaak is waarschijnlijk de EGR motor welke geen goed contact maakt met de ECU, waardoor er direct een noodloop gestart word. ook de LMM vertrouw ik niet helemaal.
Iemand al een antwoord op de vorige vraag? ''Kan iemand mij vertellen waar de sensor voor dient in de inlaatbocht/aanzuigbocht op de turbo? Hier zit een vertakking in met een sensor welke schuin zit, deze word bij mij erg heet en zou dus kapot kunnen zijn of verkeerd aangesloten.''
Ik ben op zoek naar een cilinderkop voor de d5244t, weet iemand er 1 te liggen voor een leuke prijs..?
De ECU is aangepast naar 1,6 Bar boost, helaas deze nog niet kunnen testen i.v.m. noodloop van de motor.
Oorzaak is waarschijnlijk de EGR motor welke geen goed contact maakt met de ECU, waardoor er direct een noodloop gestart word. ook de LMM vertrouw ik niet helemaal.
Iemand al een antwoord op de vorige vraag? ''Kan iemand mij vertellen waar de sensor voor dient in de inlaatbocht/aanzuigbocht op de turbo? Hier zit een vertakking in met een sensor welke schuin zit, deze word bij mij erg heet en zou dus kapot kunnen zijn of verkeerd aangesloten.''
Ik ben op zoek naar een cilinderkop voor de d5244t, weet iemand er 1 te liggen voor een leuke prijs..?
-
- 6th Gear member
- Berichten: 2817
- Lid geworden op: 15.05.2007 - 19:39
- Locatie: Land van Maas en Waal
Rima al eens gebeld?access-streak schreef: Even een update:
De ECU is aangepast naar 1,6 Bar boost, helaas deze nog niet kunnen testen i.v.m. noodloop van de motor.
Oorzaak is waarschijnlijk de EGR motor welke geen goed contact maakt met de ECU, waardoor er direct een noodloop gestart word. ook de LMM vertrouw ik niet helemaal.
Iemand al een antwoord op de vorige vraag? ''Kan iemand mij vertellen waar de sensor voor dient in de inlaatbocht/aanzuigbocht op de turbo? Hier zit een vertakking in met een sensor welke schuin zit, deze word bij mij erg heet en zou dus kapot kunnen zijn of verkeerd aangesloten.''
Ik ben op zoek naar een cilinderkop voor de d5244t, weet iemand er 1 te liggen voor een leuke prijs..?
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR
XC70 D5 Polar+ 2016 GT
V70 NN D5 my 2012
V70N 2.4D 2007 Edition Classic
V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6
C30 summum 2.4i
V40 phase II 2.0T 2002 AT
VW Polo 1.4 kaal...