Ik heb een usb harddiskje in mijn auto zitten met hierop mp3's, in totaal zo'n 3500.
De directory structuur is netjes gemaakt als volgt:
A
..\artiestA1
.............\nummer1.mp3
.............\nummer2.mp3
..\artiestA2
B
..\artiestB1
.............\nummer2.mp3
.............\nummer3.mp3
..\artiestB2
etc
Wat opvalt: hij stopt als ik ga scrollen op het hoofdnivo bij de letter P, en als ik die selecteer zie ik ook niet alle artiesten daaronder.
Als ik kies voor bladeren op artiest, gaat hij eerst een index opbouwen hiervan, en hier zag ik ook dat hij dit deed over 2388 bestanden; hij slaat er dus nogal wat over.
Nu dacht ik dat op te kunnen lossen door verschillende m3u playlists te maken, met ieder 999 nummers, en die op de schijf te zetten; deze playlists ziet hij wel keurig, maar ook daar filtert hij op 1 of andere manier alle artiesten uit die dus na die folders komen die hij niet ziet.
Volgens de pdf op de volvo site: http://az685612.vo.msecnd.net/pdfs/9c60 ... p17881.pdf is de ondersteuning
Maximumaantal bestanden 15000
Maximumaantal mappen 1000
Maximumaantal mapniveaus 8
Maximumaantal afspeellijsten 100
Maximumaantal posten in een afspeellijst 1000
Submappen Onbeperkt
Iemand een idee hoe ik wel gewoon alles te zien kan krijgen?
Niet alle mp3's zichtbaar
- Johann
- 5th Gear member
- Contacteer:
Misschien spaties of vreemde karakters in de lijst staan?
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Nee, niet dat ik weet.
Heb deze schijf ook gebruikt in mijn vorige auto (Audi A1), en daar werkte alles zonder problemen en ook zonder playlists.
Het lijkt echt op 1 of andere limiet, maar ik weet niet waar te zoeken...
Heb deze schijf ook gebruikt in mijn vorige auto (Audi A1), en daar werkte alles zonder problemen en ook zonder playlists.
Het lijkt echt op 1 of andere limiet, maar ik weet niet waar te zoeken...
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Ik kon met zoeken wel iets vinden over VBR mp3's, maar alle mp3's zijn 196 of 320 kbps.
Kom nergens een vbr tegen, in ieder geval wordt dat niet getoond in mp3tag waarmee ik ook alle naamgeving, albumart etc heb gedaan.
Kom nergens een vbr tegen, in ieder geval wordt dat niet getoond in mp3tag waarmee ik ook alle naamgeving, albumart etc heb gedaan.
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Dat hij er dan wellicht een paar niet laat zien, oke, dat zou ik begrijpen.
Maar nu stopt hij gewoon met het weergeven van mappen ergens in de P. Dat alles daarna niet goed zou zijn gaat er bij mij niet in.
Heb de schijf weer uit de auto gehaald, en ga zo eens experimenteren met wat andere indelingen om te kijken of dat helpt.
Maar nu stopt hij gewoon met het weergeven van mappen ergens in de P. Dat alles daarna niet goed zou zijn gaat er bij mij niet in.
Heb de schijf weer uit de auto gehaald, en ga zo eens experimenteren met wat andere indelingen om te kijken of dat helpt.
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Oke, missie geslaagd
Eerst de mappen a-z incl subfolders in een folder Music gekopieerd op de harde schijf.
Toen via powershell alle bestanden uit de subfolders gekopieerd naar 1 folder:
Toen had ik dus 1 directory, Music2, met alle 3500 mp3's erin.
Deze onderverdeeld in 4 mappen met in iedere map zo'n 900 nummers, en vanmorgen zag ik alle nummers en kan ik ook alle mappen compleet doorscrollen
Ook werken de (nieuw aangemaakte) playlists nu goed, deze laten ook gewoon alles zien.
Het zal dus toch iets met de directory structuur danwel hoeveelheid mappen geweest zijn, want verder heb ik niets gewijzigd.

Eerst de mappen a-z incl subfolders in een folder Music gekopieerd op de harde schijf.
Toen via powershell alle bestanden uit de subfolders gekopieerd naar 1 folder:
Code: Selecteer alles
Get-ChildItem E:\Music -Recurse -Filter "*.mp3" | Move-Item -destination E:\Music2
Deze onderverdeeld in 4 mappen met in iedere map zo'n 900 nummers, en vanmorgen zag ik alle nummers en kan ik ook alle mappen compleet doorscrollen

Ook werken de (nieuw aangemaakte) playlists nu goed, deze laten ook gewoon alles zien.
Het zal dus toch iets met de directory structuur danwel hoeveelheid mappen geweest zijn, want verder heb ik niets gewijzigd.
- Longone
- 5th Gear member
Da's mooi, maar er is nog wel een verschil tussen "zien" en "kunnen afspelen" en met dat laatste heeft de V40 ook nog wel eens moeite.
Mijn S40 (2008) speelde eigenlijk alle MP3's af maar mijn V40 (2012) slaat er nog wel eens eentje over.
Dus als je "track niet leesbaar" krijgt, zul je die MP3 moeten vervangen door een MP3 die wel door de V40 afspeelbaar is.
Mijn S40 (2008) speelde eigenlijk alle MP3's af maar mijn V40 (2012) slaat er nog wel eens eentje over.
Dus als je "track niet leesbaar" krijgt, zul je die MP3 moeten vervangen door een MP3 die wel door de V40 afspeelbaar is.
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Dat zie ik dan wel, eerste probleem was zorgen dat uberhaupt alle nummers getoond werden.
Dat is nu geregeld, dus is het wachten op het volgende
Dat is nu geregeld, dus is het wachten op het volgende

- Get!em
- 3rd Gear member
Achja, MP3's langer dan een uur doet ie ook moeilijk over soms. (DJ sets en mixes). Weergave van tijd klopt niet, hij speelt maar half af, of bij begin volgende rit begint hij gewoon weer bij minuut 0 ipv bij 63 minuten waar hij geeindigd was..