Heb nog eens wat rondgeneusd op diverse fora. Daar heb ik gelezen dat het scherm snel veel vingerafdrukken vertoond en met de zon erop slecht leesbaar is. Volvo levert een folie mee met de XC90 (schijnt), maar die past niet mooi.
Op een Duits forum zijn er wat mensen die er een 3M folie met een beter pasvorm op geplakt hebben. Die zijn laaiend enthousiast. Geen vette vingers meer op het scherm en minder reflectie als de zon er op schijnt. Op mijn telefoon heb ik nooit de moeite genomen met zo'n plakfolietje omdat je die gemakkelijk even langs je broek haalt en vette vingervrij maakt. Maar om nou iedere dag met een doekje over het scherm te gaan zitten wrijven in de Volvo trekt mij ook niet helemaal.
Dus ook zo'n 3M folie besteld. Ik ga het eerst een weekje zonder proberen. Als ik er gek van word dan meld ik mij met mijn bevindingen.
3M beschermingsfolie
Vette vingers en beschermfolie?
-
- 2nd Gear member
Jij kunt ze beide uitproberen en misschien vind je die matte uiteindelijk toch mooier.thavipah schreef: Net een reactie gehad dat ze mijn folie al verstuurd hebben. Dus als er iemand is die interesse heeft in de matte versie. Die heb ik liggenIk ga nog een kristalheldere bestellen.
- M@rvin
- 2nd Gear member
Al foto's van het resultaat? Welke is mooier?beukenoot schreef:Jij kunt ze beide uitproberen en misschien vind je die matte uiteindelijk toch mooier.thavipah schreef: Net een reactie gehad dat ze mijn folie al verstuurd hebben. Dus als er iemand is die interesse heeft in de matte versie. Die heb ik liggenIk ga nog een kristalheldere bestellen.
2015 XC90 T8 R-Design Ice White