4x Latitude Tour voor de XC. Maandag uitlijnen en monteren vd bandjes.
(Ivo: toch nog ruim 45 tkm uit die Pirelli's gepeuterd maar nu is het wel helemaal klaar

Dat meen je niet. Zou je adviseren om toch een R blok te zoeken. Hoort er toch in. Succes.Thuurc schreef: Tja, gekocht nog niet, maar het gaat een 2.4 T5 blok worden voor in de R. Ik was aan de beurt, kakcylinders in dat 2.5T blok![]()
R blokken van na 2005 zijn zeldzaam en waaaaaaaay overpriced áls ze al te vinden zijn (De 2004 blokken zijn gewoon ruk wat betreft cylinderwanden). Daarbij verwacht ik van de waarde van mijn auto niet heel veel hoor, ding heeft er 3 ton op staan en is uitgevoerd in de op-een-na-saaiste combo (zwart met gobi). Daarnaast zal de tuning in de toekomst ook geen meerwaarde zijn als het gaat om originaliteit. Kosten zijn niet bepaald laag, maar weer een mooie basis om richting de 400PK te gaanMart van der Steeg schreef: Zo, weer een blok naar z'n grootje.
Idd. zonde als er geen R blok in komt, T5 is wel sterker, maar auto zal wel in waarde dalen zo. Maar goed, het zijn geen geringe kosten, wel balen.
Een T5 is standaard dacht ik 250 pk, en hij wordt gekieteld tot 400 pk? Da's fors en zelfs voor een R een overtreffende trap. De R heeft idd. wat dunnere cilinderwanden, ik heb het zelf als bijrijder mee mogen maken dat het oliedruklampje op rood springt, einde oefening!Thuurc schreef:R blokken van na 2005 zijn zeldzaam en waaaaaaaay overpriced áls ze al te vinden zijn (De 2004 blokken zijn gewoon ruk wat betreft cylinderwanden). Daarbij verwacht ik van de waarde van mijn auto niet heel veel hoor, ding heeft er 3 ton op staan en is uitgevoerd in de op-een-na-saaiste combo (zwart met gobi). Daarnaast zal de tuning in de toekomst ook geen meerwaarde zijn als het gaat om originaliteit. Kosten zijn niet bepaald laag, maar weer een mooie basis om richting de 400PK te gaanMart van der Steeg schreef: Zo, weer een blok naar z'n grootje.
Idd. zonde als er geen R blok in komt, T5 is wel sterker, maar auto zal wel in waarde dalen zo. Maar goed, het zijn geen geringe kosten, wel balen.![]()
![]()
Ik begrijp je, echter is de stap niet 250 --> 400PK, maar 350PK --> 400PK.Mart van der Steeg schreef: Een T5 is standaard dacht ik 250 pk, en hij wordt gekieteld tot 400 pk? Da's fors en zelfs voor een R een overtreffende trap. De R heeft idd. wat dunnere cilinderwanden, ik heb het zelf als bijrijder mee mogen maken dat het oliedruklampje op rood springt, einde oefening!
Dit bedoelde je?Mart van der Steeg schreef: , ik heb het zelf als bijrijder mee mogen maken dat het oliedruklampje op rood springt, einde oefening!