c70 t5 lpg g3 1999

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Hilmar69
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 24.12.2014 - 20:08

Mijn c70 t5 uit 1999 heeft sinds kort af en toe startproblemen. De ene keer springt ie probleemloos aan en een volgende keer kan ik starten wat ik wil maar springt dan niet aan, pas na 6 a7 flink doorgestart te hebben. De auto rijd op lpg g-3 maar dat kan volgens mij niet het probleem zijn gezien de auto alleen op benzine start. De computer geeft over dit verhaal geen storing aan. Zijn er t5 bezitters die bekend zijn met dit euvel en misschien een oplossing weten?
Gebruikersavatar
Maurits@Parts4Swedes
Forumsponsor
Berichten: 382
Lid geworden op: 05.01.2008 - 12:20
Locatie: Afferden Gld
Contacteer:

Alle beurten netjes gehad? Originele onderdelen of imitatie? Accu nog in orde?
Genuine Volvo - There is no Substitute.
www.Parts4Swedes.nl
CramerR
1st Gear member
Berichten: 10
Lid geworden op: 02.12.2007 - 19:25

Klinkt bekend, bij mij werd dit veroorzaakt door de antennering bij het contact slot. Dit is onderdeel van de startblokkering.
Gebruikersavatar
Maurits@Parts4Swedes
Forumsponsor
Berichten: 382
Lid geworden op: 05.01.2008 - 12:20
Locatie: Afferden Gld
Contacteer:

Antennering zou volgens mij bij uitlezen naar voren moeten zijn komen. (edit:) Mits uitgelezen met VIDA/DiCE.
Laatst gewijzigd door Maurits@Parts4Swedes op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Genuine Volvo - There is no Substitute.
www.Parts4Swedes.nl
Gebruikersavatar
S60teevijf
1st Gear member
Berichten: 28
Lid geworden op: 31.07.2008 - 22:59

Brandstofpomp in de tank of brandstofpomprelais.
Als het pomp is merk je vaak met op benzine rijden al dat hij niet goed loopt of inhoudt.
Volvo 850T5 automaat 1995 met Rica chip.

Volvo S60T5 automaat 2002 zonder Rica chip.

Volvo S80 2.4 automaat 2000 170 pk
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”