Mart toch.Mart van der Steeg schreef: Ik had kennelijk de goden verzocht die dag.

Blok was idd ongetuned.
Oh ja, dat lampje proberen we natuurlijk te voorkomen. De carterrubbers worden tzt ook (weer) vervangen. Mijn R had die operatie net ondergaan, zonde geld achteraf. Maar goed... als we alles eens wistenMart van der Steeg schreef: Ja, inderdaad! En het was dacht ik geen getuned blok, 100% origineel van na 2005.
Ik vroeg nog, 'zijn er wel eens problemen mee'. Nee, niet het geval. Ik had kennelijk de goden verzocht die dag.
Dat vraag ik dan een volgende keer aan jeSilver_R schreef:Mart toch.Mart van der Steeg schreef: Ik had kennelijk de goden verzocht die dag.Blij dat je mij dat niet vroeg, toen je met mij mee reed.
Blok was idd ongetuned.
Zakelijk gezien staat hier nog een diesel op de oprit ...JeroenSpock schreef: Mark, als jij sappen van net geen euro/liter in die BWM gooit loopt hij vast niet meer zo lekker
Mart van der Steeg schreef: En op welke plek is dat in NL? Het goedkoppste anderhalve week geleden was net voor de grens in Duitsland bij Nordhorn, was toen 0,99 en een beetje.
Dit was bij een pompstation "de Birkt", Birkstraat in Soest. Hier ga ik altijd tanken, zo'n beetje 2-3 keer in de week sta ik daar wel.Msuidgeest schreef: Maar om nu 20 km te gaan rijden om 5 cent per liter te besparen. Maar Wim, waar waar waar?
+1 ik zeg gekscherend weleens laten we de 2 noordelijke provincies afsteken en bij Dld betrekken, strakke auto's en huizen kopen voor weinig, goedkoop tanken voor de vrouwen goedkoop haarverf en cosmetica en heul belangrijk bratwurst und weizenbier in krat..Marcnij schreef: Er was een tijd dat Diesel in NL goedkoper was en Benzine in DLD.
Gevolg: aan de grens verkochten NL pompen alleen diesel en de DLD pompen alleen benzine.
Wat zou het toch fijn zijn als er in Europa harmonisatie van brandstofaccijnzen zou zijn. Met name voor ondernemers in de grensstreek.
En met de XC90 kun je straks bij de LKW pomp gaan tanken?dbosker schreef: klopt, vroeger was inderdaad benzine in Duitsland goedkoper en diesel in NL goedkoper. Sinds onze regering in al haar wijsheid heeft besloten om de accijnzen op diesel te verhogen is dat echter al lang niet meer het geval. Let wel, dit was 's-avonds. Het kan best zijn dat overdag de prijs 15 cent duurder is.
Heb ooit eens in Martelange bij een PKW pomp moeten tanken omdat hij bijna droog stond en in Luxembourg de rij met trucks op de snelweg al stil stonden om te tanken.Mart van der Steeg schreef:En met de XC90 kun je straks bij de LKW pomp gaan tanken?dbosker schreef: klopt, vroeger was inderdaad benzine in Duitsland goedkoper en diesel in NL goedkoper. Sinds onze regering in al haar wijsheid heeft besloten om de accijnzen op diesel te verhogen is dat echter al lang niet meer het geval. Let wel, dit was 's-avonds. Het kan best zijn dat overdag de prijs 15 cent duurder is.![]()
Hoe minder wij uitgeven aan brandstof des te meer blijft er over voor de winstuitkering. Maar die hoefde ik toch niet uit te leggen?JeroenSpock schreef: Oh ja tuurlijk. Moet je die brandstof ook zelf betalen of heb je een tankpas van de baas?
Heel verstandig, geen risico's nemen met de veiligheid.Walter schreef: gister een nieuwe remklauw linksachter laten monteren. Zat vast, was in februari ook al eens gebeurd. Toen opgeknapt en nieuwe blokken/schijven achter gemonteerd. Was dus uitstel van executie voor de klauw, schijven en blokken hebben gelukkig amper geleden dit keer. Nu kunnen we weer veilig op pad tijdens de kerst, vooral met de remmerij wil ik geen ge-o-h