Vraag over andere kleur lampje in een S60..achter de tellers

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
tommytommy
4th Gear member

Ik weet dat hier al veel topics van zijn...echter kan ik niet een topic vinden specifiek voor mijn vraag.

I`n m`n S60 zitten gele lampjes en de teller zelf is rood.

Weten jullie of er gele lampjes achter zitten..en of je dus ook BV blauwe achter kunnen? (die oa. op internet te koop zijn)

zie link:

http://cgi.ebay.com/2-Car-LED-Interior- ... dZViewItem

En iemand ervaring hoe je het makkelijk los kan halen zodat je erbij kan?? Zou niet weten of dit hetzelfde is als oudere Volvo`s..oa oude V70...daar is nog wel wat over te vinden op dit forum.

Alle hulp is welkom...alvast bedankt!!

MVG Tommy
liquid_force
6th Gear member

ik ken iemand hier in zweden die het bij een V70 Classic gedaan heeft, get schijnt een hels karwei te zijn ...
tommytommy
4th Gear member

Bedankt voor je snelle reactie!!

Als het een vervelende klus is laat ik het zo.... ik vroeg mij al af waarom zo weinig menden het deden....

Ik heb een s60 intro edition...met spaceball pook...die silver is etc....dacht hem nog iets jonger te kunnen maken door de gele lampjes eruit te halen...!

Mvg Tommy
480S60
4th Gear member
Contacteer:

Volgens mij kan je die lampjes zo vervangen.
Het is een kwestie van de kap die voor de klokken zit er voorzichtig naar voren uittrekken en daarna de schroeven los te halen waarmee het klokkenset vast zit. Je kan dan alle fittingen zo zien zitten voor de lampjes van je teller. Je moet de lampjes wel met fitting en al vervangen. Of je kan er misschien een coating op smeren...

P.S. je vervangt dan natuurlijk alleen de lampjes achter de tellers en geen andere lampjes die moeilijker te vervangen zijn!
Met vriendelijke groeten,
Arjen
tommytommy
4th Gear member

Thanks Arjen

Zal in het weekend eens voorzichtig kijken..volgens mij kan je op die lampjes met fitting op ebay kopen.. (zie de orig post)

Of bedoel je andere fittingen?

Bedoel je dat de voorste kap er gewoon op zit geschoven..(palletjes?)

Als iemand nog nuttige tips heeft...hoor ik het graag.

Bedankt
480S60
4th Gear member
Contacteer:

De fittingen moet je niet veranderen denk ik.
De voorste kap zit er inderdaad op geschoven.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
tommytommy
4th Gear member

Thanks again Arjen

Als het kan maak ik foto`s...en post ze...moet ff kijken wanneer ik dit kan gaan doen.

PS ik heb de zelfde auto van binnen als jij hebt...mooi silver met een beetje zwart maar vooral beige (zover ik het van je avator kan afleiden)

Gr Tommy
paQ
4th Gear member

even ter info:

(doe er mee wat je wilt ;) )

ik zag laatst iemand 'cool' voor het stoplicht staan die zo'n aftermarket blauwe LED meuk in zijn wagen had gebouwd.
het doet gewoon zeer aan je ogen. Dat blauwe LED licht geeft een dergelijk vage gloed dat detail soms moeilijk waarneembaar wordt.
Het is niet dat VW blauw zeg maar... overigens iets wat je na een tijdje ook goed de keel uit hangt.
tommytommy
4th Gear member

He thanks...het moet niet irri zijn.....dus ik laat de groene lampjes er wel in.

Ik wilde licht zoals oa in een nieuwe Golf...

Gr Tommy
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”