Wellicht nog meer gedupeerden hier...? In het kader van gedeelde smart...
Mijn bijtelling is gelukkig veilig; kenteken is al 1,5 week bekend

Van ons stond gepland om rond 25-12 bij dealer te zijn. Is ook vertraagd. Wellicht same case.rudiray schreef: Vanochtend gebeld door de dealer dat het transportbedrijf dat mijn XC90 de komende week niet afgeleverd kan worden. De transporteur die de auto's vanuit Gent transporteert is vorige week failliet gegaan...
Wellicht nog meer gedupeerden hier...? In het kader van gedeelde smart...
Mijn bijtelling is gelukkig veilig; kenteken is al 1,5 week bekend![]()
ff een paar bussen charteren met vutters werkelozen en vrijwilligers, en de hele hap hierheen rijdenrudiray schreef: Probleem is alleen dat er ca 800 auto's staan te wachten op transport
Ik zie soms mensen die het wel proberen om op die manier in te voegen, ook allemaal zonder uitzondering direct aan het begin van de invoegstrook.OGA244 schreef:
los daarvan, zonder 0 inspectie krijg je hem niet boven de 30km/uur, voor op de snelweg niet een echt ideale snelheid
Hoezo belachelijk?, je wilt toch een nieuwe auto als klant, en niet een met al steenslag als je pech hebt.evert65 schreef:belachelijkOGA244 schreef: dingen mogen niet over de weg, ze moeten met transporters
natuurlijk weer: "regels"
.... en gladde bandenJohan s60 schreef:Hoezo belachelijk?, je wilt toch een nieuwe auto als klant, en niet een met al steenslag als je pech hebt.evert65 schreef:belachelijkOGA244 schreef: dingen mogen niet over de weg, ze moeten met transporters
natuurlijk weer: "regels"